Whitney Rumah Houston kembali ke pasaran

Minggu ini dalam berita hartanah selebriti, rumah Whitney Houston di New Jersey kembali ke pasaran dan Kelly Osbourne menyenaraikan rumahnya untuk dijual.

Rumah New Jersey Whitney Houston untuk dijual

Whitney Houston's former home in New Jersey is back on the market for just under $1.5 million.
Rumah bekas Whitney Houston di New Jersey kembali ke pasaran untuk hanya di bawah $ 1.5 juta.Hari ini

Apabila Whitney Houston membeli rumah di New Jersey, ia adalah 1987 dan Houston berada di puncak permainannya, setelah baru saja merilis salah satu hitsnya yang terbesar, “I Wanna Dance With Somebody.”

Walaupun Houston membeli rumah lain, rumah di 22 N Gate Rd, Mendham, N.J., adalah kediamannya yang terpanjang. Ia juga dipaparkan dalam pameran realiti yang singkat, “Menjadi Bobby Brown,” yang membintangi Houston dan suaminya Brown pada 2005.

Sebelum kematiannya pada tahun 2012, Houston sebenarnya cuba menjual rumah adat, pekeliling, menyenaraikannya dengan harga $ 2.5 juta pada tahun 2009. Dengan tiada tawaran, Houston menurunkan rumah dari pasaran hingga 2011, ketika dia mencuba untuk $ 1,750,000. Berikutan kematiannya, rumah itu dikeluarkan dari pasaran. Hari ini, rumah itu dijual lagi, kali ini dengan harga diskaun $ 1,499,999.

Rumah itu terletak di lima ekar persendirian yang dijaga oleh sebuah rumah gerbang. Rumah 13,067 kaki persegi ini mempunyai lima bilik tidur, enam bilik mandi dan bilik hebat dua tingkat dengan keranda langit dan dompet basah. Tidak hairanlah, rumah itu juga termasuk studio rakaman profesional dan kedap suara.

Lihat lebih banyak gambar rumah Houston di Blog Zillow.

Kelly Osbourne menyenaraikan banglo Hollywood Hills

Kelly Osbourne has listed her 1,250-square-foot Hollywood Hills bungalow for $1.349 million.
Kelly Osbourne telah mencatatkan bungalow Hollywood Hills 1,250 kaki perseginya dengan harga $ 1.349 juta.Hari ini

Akhir hubungan sering bermaksud akhir untuk hartanah juga. Begitu juga dengan keperibadian TV Kelly Osbourne, anak perempuan Ozzy Osbourne.

Osbourne baru-baru ini memecah-mecahkannya dengan tunang Matthew Mosshart dan telah menyenaraikan bungalow 1,250 kaki perseginya dengan harga $ 1.349 juta. Dibina pada tahun 1952, rumah itu direka oleh Robert Byrd dan mempunyai satu bilik tidur dan satu den. Hampir $ 1.5 juta mungkin kelihatan seperti banyak untuk rumah yang saiznya, tetapi pasaran harta tersembunyi Hills Hills tidak diketahui kerana berpatutan; nilai rumah median mencecah $ 1,395,000.

Osbourne bukan satu-satunya ahli keluarganya yang memanggil kawasan ini di rumah; ibu bapanya menjual rumah tersembunyi Hills mereka untuk lebih $ 11 juta kepada Jessica Simpson tahun lepas.

Lihat lebih banyak imej rumah Osbourne di Blog Zillow.

Lagi dari Zillow:

Lauren Conrad menjual rumah Laguna Beach

David Robinson menyenaraikan rumah San Antonio untuk $ 3,695 juta