Tempahlah! 5 cara untuk mendapatkan kadar bilik hotel yang lebih baik

Mencari untuk menjaringkan tawaran di sebuah hotel yang hebat? Petua dan trik digital dari Travel + Leisure akan memastikan anda mendapat harga terbaik di rumah.

Tahu pasaran

Masa adalah kunci. Ciri peramal harga berasaskan web pada TheSuitest meramalkan bagaimana harga bilik dijangka turun naik untuk bulan depan – menggunakannya untuk mencari masa yang sesuai untuk membeli di mana-mana pasaran. Kemudian silang semak dengan DealAngel dan Penunjuk Kadar Hotel Bing – membandingkan perbandingan harga dengan kos purata hotel, memberitahu anda tawaran yang benar-benar berbaloi.

Berkaitan: Petua Perjalanan Hotel

Tetap diberitahu

Bank pada penurunan harga. Anda tidak perlu melakukan semua kerja sendiri. Mendaftar untuk pemberitahuan e-mel dari Yapta, dan tapak tempahan akan memberitahu anda jika harga bilik turun; jika anda membuat tempahan dengan Tingo, mereka akan menjejaki kadar anda dan mengembalikan anda jika ada yang lebih murah.

Buku buta

Ketegangan boleh dibayar. Anda boleh menjimatkan sehingga 60 peratus dengan Hotwire perintis tempahan tempahan dan Tawaran Rahsia Teratas Travelocity. The trade-off: mereka tidak memberitahu anda di mana anda tinggal sehingga anda telah membayar. Untuk itu, beralih ke Bidgoggles dan HotelDealsRevealed, yang boleh membantu anda memikirkan apa harta yang mungkin berada di belakang tirai. Lebih baik lagi, Guestmob menawarkan diskaun sama jika anda membiarkannya memilih salah satu daripada empat hotel yang telah ditetapkan untuk anda (semua di bahagian bandar yang sama).

Cuba nasib anda

Ia tidak berisiko seperti yang anda fikirkan. Kami menyukai Priceline’s Name Your Lelong Harga alat, yang membolehkan anda mencadangkan kadar kepada sifat yang anda sedang mempertimbangkan. Sama pentingnya adalah BackBid. Gunakannya untuk mengemukakan butir-butir tempahan sedia ada, yang boleh dikembalikan, dan hotel serupa akan cuba mengatasi satu sama lain pada simpanan. Anda juga boleh menang besar dengan Roomer: seperti StubHub untuk hotel, itu adalah pasaran jualan semula untuk tempahan yang tidak dapat ditebangkan – dijual di sini di harga batu bawah.

Menangguhkan

Burung awal tidak selalu mendapat cacing. Aplikasi tempahan sama seperti HotelTonight (percuma; IOS) dan Booking.com Malam ini (percuma; Android, iOS) berikan sehingga 70 peratus daripada kadar biasa, jika anda bersedia menunggu sehingga minit terakhir. Terima kasih kepada popularitinya, ada banyak inventori untuk dipilih setiap hari. Petua Pro: diskaun paling mendalam pada hari Ahad, Isnin, Khamis dan sejurus selepas cuti.

Lebih Dari Perjalanan + Leisure:

  • Cara mengemas beg pakaian
  • 25 perkara yang anda tidak tahu mengenai taman Disney
  • 15 inovasi teknologi yang akan mengubah cara perjalanan anda
  • 25 selfies yang perlu anda ambil tahun ini
  • Pemacu musim bunga terbaik Amerika