Seorang ibu baru berkongsi 5 tip perjalanan untuk terbang dengan bayi kembar

Perjalanan adalah antara keghairahan terbesar yang dikongsi bersama antara suami dan saya, jadi kami tahu kami ingin memperkenalkan pengalaman kepada bayi kembar kami pada awal.

Tetapi realiti campur tangan – kerana ia cenderung untuk dilakukan pada keibuan – dan akhirnya kami mengambil masa 15 bulan untuk memanggil keberanian untuk mengumpulkan anak-anak kecil untuk penerbangan pertama mereka.

Akhirnya, perjalanan itu adalah huru-hara (duh) dan benar-benar boleh dilakukan – terutamanya dengan persiapan yang bernuansa – beberapa yang saya lakukan, dan beberapa yang akan saya tahu untuk kali seterusnya.

The writer on the plane
Penulis di pesawatDengan hormat dari Alesandra Dubin

Inilah yang saya harap saya tahu lebih awal daripada masa (yang mungkin juga membantu anda!):

Pengangkutan lapangan terbang adalah kompleks.

Setelah mempelajari kos $ 30 sehari untuk meletak kereta di terminal Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles, saya mendapati lot luar tapak pada separuh bayaran.

BERKAITAN: Dari kerusi kerusi ke boozer, yang penumpang penerbangan adalah yang paling menyebalkan?

Ini adalah titik perselisihan antara suami saya dan saya, kerana dia lebih cenderung untuk menghabiskan lebih banyak wang untuk menjaga perkara semudah mungkin. Dan, ternyata bahawa perjanjian $ 15 sehari yang saya pilih bahkan tidak mempunyai lif, jadi kami akhirnya berjalan dengan perilous down a tanjakan bukan pejalan kaki dengan kereta dorong, bagasi dan dua kereta.

Pengangkutan ke lapangan terbang dari sana tidak menjadi masalah; kami mengambil bayi betul-betul di kereta dorong mereka. (Dalam perjalanan pulang, pesawat ulang-alik menjengkelkan kira-kira setengah jam hingga akhir perjalanan kami.)

BERKAITAN: Kenapa meletakkan anak-anak anda bekerja pada percutian seterusnya boleh menjadi perkara yang baik

Pelajaran yang dipelajari di sini? Suami saya akan berkata: “Memudahcarakan adalah sebuah rumah yang layak.” Pada hakikatnya, saya gembira kami menyelamatkan wang; Saya hanya berharap saya telah melakukan penyelidikan yang lebih baik untuk mencari lebih dekat dan dapat diakses sepenuhnya. Lebih baik lagi, saya harap saya tahu betapa mudahnya untuk mengangkat kerusi kereta tanpa asas mereka – saya hanya akan menamakan Uber!

Perkara-perkara I wished I knew before flying with twins
Dengan hormat dari Alesandra Dubin

Anda tidak boleh meninggalkan masa yang cukup.

Nasib baik, ini adalah sesuatu yang kami telah dirancangkan dengan secukupnya, tetapi saya menyedari betapa pentingnya sekali kita mula bergerak. Apabila melakukan perjalanan dengan bayi, ia bukan hanya meninggalkan masa yang cukup untuk mendapatkan keselamatan dan membuatnya ke pintu masuk tepat pada waktunya; ia adalah tentang meninggalkan penampan yang cukup luas sehingga ada juga masa untuk menikmati pengalaman sebagai sebahagian daripada pengembaraan.

BERKAITAN: Lagu Lagu Laut adalah kapal pesiar yang terkini dari Royal Caribbean

Tekanan membimbangkan masa boleh membunuh kegembiraan sebelum perjalanan bermula. Kira mundur dari berapa kali anda fikir anda perlu menyelesaikan setiap langkah (tempat letak kereta, daftar masuk, keselamatan, makanan) … kemudian tambah satu jam.

Perkara-perkara I wished I knew before flying with twins
Tambah satu jam ke masa yang anda fikir anda perlu berurusan dengan keselamatan, daftar masuk dan banyak lagi.Dengan hormat dari Alesandra Dubin

Anda perlu mengira topeng oksigen.

Penerbangan pertama kami dengan bayi adalah di Southwest Airlines, yang mempunyai sistem asrama luar biasa yang dianjurkan dalam kumpulan: A, B, dan C dalam rangka. Saya mendaftar dalam talian awal, dan dapat masuk ke dalam kumpulan pertama, dengan itu cukup banyak memberi kami tempat duduk kami. Kami memilih tingkap dan lorong, dengan harapan bahawa tiada siapa yang akan duduk di antara kami – berfikir saya akan meluncur ke kerusi tengah jika seseorang menyertai baris kami.

BERKAITAN: Filem selamat tinggal dalam penerbangan? Kenapa sesetengah syarikat penerbangan menembusi skrin tempat duduk belakang

Kami tidak lama lagi mendapati pelan kami tidak akan pergi: Dua kanak-kanak kelapangan tidak boleh terbang dalam barisan yang sama jika kerusi penuh, kerana barisan itu tidak akan mempunyai jumlah oksigen yang mencukupi untuk semua orang. Ketika seorang petugas penerbangan memaklumkan saya kepada fakta itu ketika kapal terbang itu mula mengisi, ia memberi saya gangguan saraf yang terakhir yang kita harus dipisahkan. Sekiranya saya tahu, saya akan memilih dua lorong sebelah untuk suami saya dan saya.

Semoga berjaya, pesawat kami mempunyai dua tempat kosong, dan salah seorang daripadanya akhirnya berada di barisan kami – saya hairan mengapa ?! – jadi kami baik-baik saja kerana pada mulanya duduk. Pada penerbangan pulang, saya menyelidik terlebih dahulu dan mengetahui penerbangan itu tidak penuh, atau bahkan dekat dengannya, jadi kami memilih susunan yang sama kecuali di belakang sekat, pada baris pertama. Ia bekerja dengan sempurna dengan semua bilik kaki dan jiran yang lebih sedikit untuk mengganggu!

Beg sampah BYO.

Kami bersedia dengan stok makanan dan makanan ringan dan minuman untuk anak-anak, bukan hanya sebagai rasuah dan gangguan – walaupun pastinya – tetapi juga sebagai alat untuk membantu menggalakkan bayi menelan air berlepas dan pendaratan jika telinga mereka mengganggu mereka. (Bayi tidak tahu bagaimana untuk menyamakan seperti yang kita lakukan.)

BERKAITAN: Masa depan terbang? 7 paten kerusi syarikat penerbangan yang menakutkan yang membungkus penumpang masuk

Tetapi dalam beberapa minit ke dalam penerbangan, tempat kosong yang kami bernasib baik untuk mempunyai antara kami dipenuhi dengan timbunan pembungkus, serbuk, dan lain-lain makanan pra-bungkus detritus. Sudah tentu, petugas penerbangan dihantar untuk mengambil barangan ini pada akhirnya, tetapi datang bersiap dengan beg kami sendiri akan menjadi kebaikan kepada kru penerbangan (orang yang anda mahu sebagai sekutu!) Serta cara untuk memudahkan perasaan organisasi di tengah-tengah apa yang boleh menjadi pengalaman yang lain huru-hara.

Perkara-perkara I wished I knew before flying with twins
Dengan hormat dari Alesandra Dubin

Anda mungkin tidak mempunyai masa untuk menjaga apa yang difikirkan oleh orang lain.

Bercakap tentang jiran-jiran, saya berasumsi – seperti yang saya fikir kebanyakan ibu bapa terbang dengan anak-anak muda buat pertama kalinya – jiran yang jahat akan menjadi salah satu cabaran terbesar kita. Orang-orang di sekeliling kita berpusing mata, mengeluh dengan kuat – atau lebih buruk lagi, menyebabkan beberapa jenis konfrontasi – boleh merosakkan, dan menghancurkan seluruh pengalaman.

Walau bagaimanapun, ternyata saya terlalu banyak dihisap dengan anak-anak saya sendiri walaupun benar-benar melihat jika sesiapa di sekeliling kita berbuat demikian. Saya mempunyai tangan saya penuh. Saya sebagai orang yang sopan dan menampung mungkin kepada anak kapal penerbangan dan penumpang lain. Tetapi lebih daripada itu? Saya sememangnya tidak mempunyai jalur lebar untuk membuat intolerans orang lain masalah saya.

Alesandra Dubin adalah penulis yang berpangkalan di Los Angeles dan pengasas blog gaya hidup Homebody in Motion. Ikuti dia di Facebook, Instagram, Google+ dan Twitter.

Tips untuk perjalanan dengan anak-anak (tanpa kehilangan fikiran anda)

Nov.11.201503:18