Perjalanan percuma ke Australia? Hanya untuk orang yang bernama Down Under ini

Anda mempunyai peluang untuk memenangi penerbangan percuma ke Sydney, Australia, dari United Airlines, jika nama anda Sydney. Atau Sidney. Atau Sydnee.

Syarikat penerbangan itu menjalankan loteri di mana ia akan memberikan tiket perjalanan pulang ke bandar paling ramai di Australia kepada lima “Sydneys” yang berbeza, yang masing-masing dapat membawa seorang tetamu.

United Airlines giving away free tickets to Sydney, Australia
United Airlines mengendalikan tiket loteri yang memberikan lima tiket perjalanan ke Sydney, Australia, kepada pemenang bertuah yang mempunyai nama Sydney. Getty Images

United menerima 20 ejaan “Sydney” yang digariskan dalam peraturan undian.

Peraduan ini meraikan laluan baru United antara Houston dan Sydney, yang akan memasuki perkhidmatan pada 18 Jan, 2018, jadi pemenang perlu membuatnya terlebih dahulu ke Houston untuk mendapatkan penerbangan. Tiket percuma hanya baik untuk perjalanan berlepas pada 18 Januari dan kembali pada 25 Jan.

Petua perjalanan percutian: Dari tempahan ke pembungkusan untuk menghiburkan anak-anak

08.08.201705:06

Loteri itu berakhir pada 27 Disember dan lima pemenang akan dikeluarkan sehari kemudian. Penduduk undang-undang A.S. yang berumur sekurang-kurangnya 18 tahun boleh masuk, kecuali penduduk di Florida dan New York.

Mana-mana Sydneys atau Sidnees atau Sidneys yang menang akan mempunyai penerbangan 17 jam untuk bon atas nama mereka yang pertama (atau terakhir) yang dikongsi, dan 15 jam lagi dalam perjalanan kembali untuk bercakap tentang perjalanan mereka Down Under.

Pemenang peraduan juga akan mendapat lima malam percuma di hotel Westin Sydney, pelayaran persiaran Sydney Harbour, hadiah kad hadiah $ 500 dan perjalanan ke Blue Mountains di barat Sydney.

Ikuti penulis TODAY.com Scott Stump di Twitter.

Loading...