Parti Facebook yang gagal membawa kepada tidak bersahabat, membakar

Perkara-perkara buruk boleh berlaku apabila anda menghantar jemputan parti di Facebook.

Dalam kes-kes yang paling terkenal, huru-hara berlaku selepas undian Acara Facebook mengakibatkan terlalu banyak tetamu. Hanya pada musim panas ini, parti “manis 16” remaja Jerman berubah masam apabila dia mengabaikan acara Facebook “peribadi”. Lebih daripada 1,600 “tetamu” muncul, yang menyebabkan 100 polis dihantar untuk memadamkan orang ramai. 

Tahun sebelumnya, seorang remaja di England kehilangan keistimewaan komputernya apabila lebih daripada 21,000 pengguna Facebook RSVP’d ke Acara Facebook yang diposting untuk ulang tahun ke-15. Parti itu dibatalkan, tetapi polis sentiasa berjaga-jaga sekiranya orang ramai hadir, dan dengan sebab yang baik. Terdahulu tahun itu, satu lagi undangan remaja remaja di Facebook menghasilkan 50 tetamu yang tidak disengajakan yang menghancurkan rumah orang tuanya.

Di sini di A.S., jemputan parti Facebook mungkin membawa kepada garaj terbakar – dan Facebook yang tidak ramah – bukan kerana terlalu banyak orang muncul. Sebaliknya, hampir tidak ada orang yang RSVP sama sekali.

Juga, ia melibatkan “orang dewasa.”

Jennifer Christine Harris, 30, ditahan atas bon $ 100,000 untuk pertuduhan membakar gelaran pertamanya di Des Moines, Penjara Polk County Iowa berikutan api 27 Oktober yang berlaku di garaj bekas BFF Harris Nikki Rasmussen dan suaminya , Jim, Ketika pegawai meminta Jim yang mungkin ingin menyakiti keluarganya, itu adalah Jennifer “Jen” Harris – teman lama dan isteri kehormatan isterinya di perkahwinan mereka – siapa yang masuk ke dalam pikiran, laporan Des Moines.

“Kedua-dua mereka tidak lagi sah kerana pertikaian terhadap Facebook,” jelas laporan polis. “Menurut Nikki, Jen marah dengannya kerana dia menamatkan persahabatan mereka di Facebook.” Sebenarnya, Nikki tidak hanya menjejali Jen, dia juga menghalangnya.

Jadi apa yang berlaku begitu buruk sekali?

Semuanya bermula apabila “Jen meminta Nikki membuat acara di Facebook untuk pesta,” untuk ulang tahunnya, laporan Daftar. Nikki yang mana. Malangnya, “terdapat banyak ‘penolakan,'” kepada jemputan Facebook, dan perkara-perkara pergi ke selatan dari sana.

Menurut Nikki, ada “tidak cukup masa” untuk merancang parti itu. Namun, Jen berkata perkara yang mengerikan mengenai saya di Facebook, “kata Nikki kepada Pendaftar. “Saya tidak berkawan dengannya dan menyekatnya jadi saya tidak dapat melihat apa yang dikatakannya, tetapi kami mempunyai teman bersama yang dapat melihatnya.”

Mungkin rakan-rakan bersama itu adalah jenis yang tidak mementingkan diri sendiri dan membantu anda di sekolah menengah, jenis yang berkongsi perkara-perkara yang mengejutkan Jen terus mengatakan tentang bekas BFF beliau di Facebook, kerana anda tahu bahawa selalu berfungsi dengan baik untuk semua pihak yang terlibat:

Laporan seterusnya menyebut “akaun Facebook palsu.” Tetapi Detektif Polis Jack Kamerick hanya mengatakan bahawa ia melibatkan “masalah Facebook dan terus membina dan membina dan menghantar mesej teks yang dihantar.”

Polis mengatakan siasatan menyokong suspek itu.

Tidak ada perkataan lagi mengenai sisi jen cerita Jen mengenai kebakaran yang runtuh bumbung garaj, atau kereta yang didatangkannya – belum lagi item lain yang disimpan di sana. Tetapi ia kelihatan seperti payudara parti.

melalui DesMoinesRegister.com

Lebih banyak cara yang menjengkelkan kita hidup sekarang:

  • Adakah Google berkongsi ulasan Facebook anda?
  • Kanak-kanak masih berbohong untuk mendapatkan Facebook, ibu bapa masih OK dengan itu
  • Amish sexter ditumpaskan untuk jemputan seks kereta kepada gadis, 12

Helen A.S. Popkin pergi blah blah tentang Internet. Beritahu dia untuk mendapatkan pekerjaan sebenar di Twitter dan / atau Facebook. Juga, Google+.