Lihat kafe raccoon Gus Kenworthy memanggil ‘kemuncak’ lawatan Korea Selatan

Sukan Musim Sejuk 2018 bukan satu-satunya tarikan di Korea Selatan!

Gus Kenworthy visits a South Korean raccoon cafe
Pemain ski Olimpik, Gus Kenworthy melawat kafe raccoon di Seoul, Korea Selatan.@guskenworthy

Sesetengah pelawat di dalam permainan mengalahkan tempat popular di Seoul yang menghidangkan kopi dan makanan ringan – dan peluang untuk bermain dengan beberapa kriteri yang paling lembut untuk berkeliaran di empat kaki.

Pemain ski Olimpik, Gus Kenworthy baru-baru ini melakukan lawatan ke Cafe Raccoon Hongdae. (Kami telah mendengar kafe anjing dan kucing, tetapi ini … berbeza.)

Kenworthy beralih kepada media sosial untuk berkongsi foto dari keseronokannya dengan haiwan yang sering dipanggil “panda sampah.”

“Mereka benar-benar suka sampah!” dia menulis bersama tembakan manis.

Pemain ski slopestyle, yang dapat dilihat di dekat raccoon putih di beberapa gambar (dan diselubungi teman lelaki Matthew Wilkas), memanggil lawatan momen kegemarannya pada musim sejuknya – dan, ya, dia bermakna lebih baik daripada permainan di Pyeongchang.

“Kafe raccoon ini benar-benar menjadi tumpuan perjalanan saya ke Korea setakat ini (tiada sebarang kesalahan Olimpik)!” dia menulis dalam kapsyen di Instagram.

Kenworthy mengambil perak di Sochi pada tahun 2014, tetapi tidak memenangi pertandingan tahun ini. Beliau baru-baru ini memberitahu peminat dan pengikutnya bahawa “Olimpik itu bukan semata-mata mengenai pingat.” Baginya pengalaman 2018 itu adalah mengenai kerja keras, persahabatan dan hidup “secara sah.”

Oh, dan itu satu hari yang hebat dan berbulu di kafe.

Perhatikan Hoda dan Savannah mendapatkan pelajaran ski dari Gus Kenworthy

Februari.21.201805:07

Kenworthy bukanlah atlet pertama yang menarik perhatian kami ke restoran unik ini.

Tim Persaraan Alpine Alpine Julia Mancuso baru-baru ini memberi pandangan NBC News di kafe itu, dan ketika dia berada di sana dia mendapat tip penting bagi sesiapa yang ingin berteman dengan rukun pemastautin.

“Mereka suka pantat mereka atau leher mereka tercalar,” kata seorang pekerja kepadanya. “Sekiranya anda mencuba tempat mereka, mereka akan tinggal bersama kamu.”

Baik untuk mengetahui!