ERMAHGERD! R. L. Stine beracun dengan memo ‘GERSBERMS’

Boleh dikatakan meme yang paling menarik tahun 2012 yang tiada kaitan dengan “Gangnam Style” atau kucing adalah “ERMAHGERD,” varian exclamatory “oh my God.” Sekiranya anda hidup dalam dimensi alternatif di mana perkara-perkara yang mengagumkan tidak berlaku, asal kata frasa adalah gambar seorang gadis remaja dengan pigtails, penahan dan sebilangan kecil “Goosebumps” R.L. Stine.

Namun apabila subjek itu dibicarakan dengan penulis seram kanak-kanak blockbuster tanpa siapa meme itu mungkin tidak pernah berlaku, dia mengakui ia telah membingungkannya.

“Di mana-mana saya pergi … ERMAHGERD dan GERSBERMS … Saya perlu memberitahu anda, saya tidak faham sama sekali,” kata Stine dalam temu bual video Media Bistro. “Orang akan menghantarnya kepada saya, sepanjang hari di Twitter.” Saya yakin anda tidak melihat ini. ” Mereka akan menghantar saya ERMAHGERD meme ini. “

Seperti yang kita jelaskan pada tahun 2012 meme roundup, apabila foto pertama melanda Reddit, ia tidak segera menjelaskan bagaimana meme akan pergi:

Meniru fonetik dari apa yang ia suka apabila anda seorang budak yang teruja dengan mulut penuh ortodontur yang diilhamkan “ERMAHGERD!” (“Ya Tuhan saya!), GERSBERMS (” Goosebumps “) dan” BERKS! (Buku!) Sebagai meme meningkat. Tetapi pada akhirnya, Internet menyukai “ERMAHGERD!” Dan benar, bolehkah anda menyalahkan kami? Apa perkataan yang lebih baik menerangkan kegembiraan dan kegembiraan yang luar biasa terhadap sesuatu yang anda dapati dengan hebat! Ia sangat lucu apabila “berkata” oleh haiwan … sekurang-kurangnya dalam meme foto yang berterusan.

Bukan sahaja Stine tidak mendapatnya, sebagaimana yang dijelaskan dalam video itu, dia tidak pasti sama ada dia meluluskannya sama ada – terutamanya jika ia membuat keseronokan pembaca. Jadi, seperti yang dijelaskan di sini, ketika Chris Hardwick, tuan rumah podcast Nerdist dan SyFy NBCUniversal menunjukkan “Talking Dead,” tanya Stine untuk tampil dalam video muzik dari meme, kata Stine tidak … melainkan Stine terpaksa mengatakan bahawa dia tidak bersetuju. Anda boleh menonton hasil akhir yang menyenangkan di bawah. (PEMANDU SUKAN! Seorang tuan masakan masakan Sweden yang juga seorang Muppet membuat penampilan tetamu!)

– melalui rak buku Durjana

Helen A.S. Popkin pergi blah blah tentang Internet. Beritahu dia untuk mendapatkan pekerjaan sebenar di Twitter dan / atau Facebook. Juga, Google+

Lebih Hidup Digital:

  • Kucing Grumpy! NASA Mohawk Guy! Gaya Gangnam! McKayla masih tidak kagum?
  • Dari teman wanita mati palsu kepada putera Nigeria, Internet suka menipu
  • Slicer pisang ‘Revolusioner’ adalah sasaran terbaru untuk ulasan Amazon snarky
Loading...