Cheapism: Basikal latihan bajet yang terbaik

Oleh Kara Reinhardt

Cheapism.com

Apabila ungkapan “merasakan pembakaran” berlaku terlalu banyak untuk pipi yang dicambuk angin seperti yang terjadi pada quadriceps anda, mungkin waktu untuk membuang basikal anda untuk musim sejuk.

Basikal stasioner membolehkan anda terus menunggang walaupun jalan-jalan dan laluan basikal menyerah kepada salji dan ais. Sekiranya anda bercadang untuk menunggang lebih daripada lima batu sehari, ia mungkin berbaloi untuk basikal latihan mahal. Tetapi pengguna yang lebih sederhana boleh mencari model berkualiti tinggi kurang daripada $ 400.

Cuba untuk menguji pelbagai jenis basikal pegun dan pilih salah satu yang selesa untuk anda.

Basikal latihan tegak mencerminkan basikal biasa, dengan pedal di bawah tempat duduk. Basikal terdedah direka dengan pedal keluar di hadapan kerusi yang lebih luas dengan belakang untuk membiarkan pengguna berbaring. Ini menjadikan model yang sesuai walaupun sesuai untuk pengguna yang lebih tua dan lebih berat, serta mereka yang memulihkan selepas kecederaan. Tetapi jangan fikir keselesaan tambahan dari basikal berulang diterjemahkan kepada latihan yang lebih mudah; satu kajian menunjukkan kemungkinan untuk membakar banyak kalori seperti yang anda lakukan pada model tegak. Basikal tegak cenderung menjadi lebih ringan dan mengambil ruang yang kurang, walaupun banyak model yang berlegar mempunyai roda untuk memudahkan mereka bergerak.

Basikal belanjawan belanjawan tidak boleh membanggakan latihan yang disesuaikan atau memaparkan resolusi tinggi, tetapi mereka sering datang dengan konsol elektronik untuk memantau statistik seperti kelajuan, jarak, masa dan kalori, dan kadangkala data tambahan seperti kadar nadi. Ramai yang menawarkan program latihan dan rintangan pratetap. Pastikan rintangan boleh ditetapkan cukup tinggi untuk mencabar anda apabila tahap kecergasan anda bertambah baik. Sebaliknya, rintangan terendah harus membuat pedaling cukup mudah sehingga tidak mengganggu anda daripada bekerja. Akhirnya, cari tempat duduk yang boleh diselaraskan agar sesuai dengan ketinggian anda.

Di bawah ini adalah pilihan yang terbaik untuk murah untuk latihan basikal yang berpatutan.

  • The Schwinn 240 Recumbent (bermula pada $ 399) mengira kedua-dua peminat kecergasan dan pemula di kalangan peminatnya, menurut ulasan. Pakar juga menghargai sokongan lumbar terbina dalam, 16 tahap rintangan, dan 18 program latihan – mengagumkan untuk harga. Basikal ini mempunyai had berat 300 pound, paling tinggi dalam senarai kami. (Di manakah boleh dibeli)
  • The Marcy Recumbent Mag Cycle (bermula pada $ 154) adalah pilihan yang tidak meleleh untuk pengguna yang ingin membayar sesedikit mungkin untuk basikal berkualiti. Ia menawarkan lapan tahap rintangan yang mesti diubah secara manual dan tiada latihan pra-program. Penilai menghargai operasi yang lancar, tenang dan kemudahan penggunaannya. (Di manakah boleh dibeli)
  • The ProForm 290 SPX (bermula pada $ 297) adalah versi kos rendah dari basikal pemutar tegak di gim. Tidak ada paparan elektronik, dan sesetengah pengguna mengadu bahawa kerusi tidak selesa, tetapi basikal ini bertujuan untuk ditunggangi; pedal mempunyai sangkar kaki untuk menjaga kaki anda di tempat. (Di manakah boleh dibeli)
  • NordicTrack Upright GX 2.0 (bermula pada $ 294) menawarkan 20 tahap rintangan dan 18 latihan pratetap, ditambah dengan pelabuhan dan speaker iPod. Pengguna mengatakan ia kukuh dan menawarkan nilai yang sangat baik untuk wang itu. Basikal ini mengungguli yang lain dalam senarai kami dengan jaminan seumur hidup di bingkai, bersama dengan satu tahun pada bahagian dan buruh. (Di manakah boleh dibeli)

Lebih dari Murahisme:

Basikal Senaman yang Murah

PC murah

Champagne Murah

Set tilam murah

Loading...