Cheapism: Alat dengar Bluetooth bajet yang terbaik

Di tengah-tengah semua buzz di sekitar teknologi yang boleh dipakai, mudah untuk mengabaikan salah satu trailblazers asal: alat dengar Bluetooth, yang telah memudahkan perbualan telefon bebas tangan dan membuat penonton tertanya-tanya jika orang bercakap dengan mereka sejak tahun 2000. Hari ini telefon berkemampuan Bluetooth ada di mana-mana dan bahkan alat dengar murah boleh memberikan kualiti panggilan yang baik, serta beberapa ciri mudah. Dengan negeri-negeri yang menggubal undang-undang yang melarang para pemandu untuk menggunakan peranti mudah alih yang dipegang (dan pengguna di mana-mana mengakui keakraban menjaga mata mereka di jalan raya dan tangan mereka di atas roda), ramai yang datang untuk melihat alat dengar Bluetooth sebagai aksesori yang sangat diperlukan.

The Samsung HM3300 comes with two hooks and three ear gels to ensure a comfortable fit.
Samsung HM3300 dilengkapi dengan dua cangkuk dan tiga gel telinga untuk memastikan ia selesa.Hari ini

Berikut adalah tiga pilihan utama di bawah $ 50 dari Cheapism.com. 

Samsung HM3300 (bermula dari $ 30) memaparkan pengulas atribut No. 1 mencari: audio yang jelas dengan penyelewengan yang minimum. Dengan kata lain, model ini tidak mengkhianati pengguna pada alat dengar Bluetooth. Ia dilengkapi dengan dua cangkuk dan tiga gel telinga yang mempunyai saiz yang berbeza untuk membantu memastikan ia selesa. Samsung menggunakan penggunaan NFC, atau Near Field Communication, teknologi, yang memerlukan ketuk mudah untuk memasangkan alat dengar dengan telefon yang serasi. (Di manakah boleh dibeli) 

Plantronics M55 (bermula pada $ 30) menonjol sehingga menjanjikan sehingga 11 jam masa bercakap dan lebih daripada dua minggu masa siap sedia, setakat ini hayat bateri terbaik di kalangan model bajet ini. Ia telah memihak kepada para pakar dan pengguna untuk reka bentuknya yang ringan dan tidak mencolok. Pengguna juga menghargai bahawa ia bertindak balas kepada arahan suara, seperti “Jawab,” dan bukan memerlukan butang tekan. (Di manakah boleh dibeli) 

Gaya Jabra (bermula dari $ 45) adalah alat dengar Bluetooth minimalis dari jenama yang pakar dalam semua jenis alat dengar. Peninjau menyaksikan kualiti audio yang kukuh, jika tidak hebat, dan bateri telah terbukti mampu bertahan selama enam jam masa berbual (sehingga seminggu dalam keadaan bersedia). Pemasangan NFC menambah rayuan model ini. (Di manakah boleh dibeli) 

Semua alat dengar Bluetooth ini mempunyai teknologi pembatalan bunyi untuk membantu mereka memancarkan suara pengguna tanpa diketahui oleh kereta yang dilalui, angin sedih, perbualan sekeliling dan gangguan lain. Selain menyampaikan panggilan telefon, mereka dapat menstrimkan muzik, podcast dan audio lain, seperti navigasi GPS (melalui A2DP, atau Profil Pengedaran Audio Lanjutan). Makluman yang boleh didengar memaklumkan kepada pengguna apabila headset telah berjaya disambungkan ke peranti dan berapa banyak hayat bateri. Samsung HM3300 dan Plantronics M55 menggunakan teknologi multipoint untuk menyambung kepada lebih dari satu peranti pada satu masa. Ini membolehkan pengguna memasangkan alat dengar Bluetooth dengan kedua-dua telefon bimbit peribadi dan telefon kerja, sebagai contoh, dan mengambil panggilan yang masuk sama ada satu.

Lebih dari Murahisme:

Laporan lengkap mengenai alat dengar Bluetooth murah 

Telefon pintar atas $ 50 atau kurang 

Laman web terbaik untuk cermin mata murah 

10 percutian musim panas murah