Cheapism: Alat cukur elektrik bajet terbaik untuk Hari Bapa

Bagi seorang lelaki yang suka bepergian atau menegaskan bahawa alat pencukurnya tidak perlu diganti, cukur elektrik membuat hadiah berguna untuk Hari Bapa. (Ini akan datang pada 15 Jun.) Empat pilihan terbaik dari Cheapism.com telah ditunjukkan untuk menunjukkan prestasi yang baik dan harus meninggalkan anda dengan wang yang cukup untuk beberapa masa yang baik dan mungkin penyelesaian pra-mencukur, yang disyorkan oleh Craig the Barber untuk mencukur lebih dekat dengan elektrik.

The Braun MobileShave M-90 (bermula dari $ 14) menjadikan teman yang sempurna untuk pejuang jalan, kata pengulas. Ini adalah pisau cukur padat padat yang lengkap dengan perapi pop timbul untuk kumis atau sampingan. Ia berjalan pada dua bateri AA, jadi tidak perlu bimbang tentang penukar pasang antarabangsa atau penyesuai voltan. Pembersih boleh dicuci di bawah air dan dilengkapi dengan berus untuk pembersihan yang mudah. (Di manakah boleh dibeli) 

Philips Norelco 6948XL / 41 (bermula dari $ 30) adalah pencukur berputar dengan bateri yang boleh dicas semula. Ia boleh menjadi tanpa wayar selama kira-kira 35 minit pada satu masa atau akan dipasang ke dinding jika anda lupa untuk mengecas semula. Pengguna menghargai trimmer pop-up yang penuh saiz, mengisytiharkannya lebih tinggi daripada yang lain dalam julat harga ini, di mana banyak pisau cukur tidak mempunyai pemangkas sepenuhnya. (Di manakah boleh dibeli) 

The Remington MSC-140 (bermula pada $ 10) adalah salah satu model asas tanpa trimmer pop timbul – tidak mengejutkan dengan harga yang rendah. Penilai mengatakan pisau cukur padat ini dikuasakan oleh dua bateri AA sesuai untuk bercukur di mana sahaja. Tidak ada pilihan untuk membeli kepala gantian, jadi pengguna akhirnya harus menggantikan seluruh pencukur, tetapi kosnya kurang daripada membeli kepala baru untuk kebanyakan alat cukur elektrik yang lain. (Di manakah boleh dibeli) 

The Remington R3-4110A (bermula dari $ 29) adalah pencukur berputar lain dengan kord untuk mengecas semula. Ia mengambil masa 16 jam untuk menyusu sepanjang jalan, mengikut pengilangnya, jadi ia mungkin akan mengecewakan ayah pelupa yang mengabaikannya. Dari pencukur remaja buat pertama kalinya kepada nonagenarians dengan penglihatan yang cacat atau tangan rematik, para pengguna merasa senang dapatkan cecair rapat dengan cukur ini. Tidak seperti pencukur rotary Philips Norelco, ia boleh dibersihkan di bawah keran. (Di manakah boleh dibeli) 

Memilih antara dua jenis pencukur elektrik, kerajang dan berputar, adalah perkara keutamaan peribadi. Ia juga boleh mengambil masa untuk membiasakan diri dengan bercukur dengan jenis cukur yang berbeza, jadi jika anda membeli untuk Hari Bapa, cuba untuk memilih jenis yang sama lelaki dalam hidup anda sudah menggunakan.

Setiap pencukur ini menawarkan tempoh percubaan wang sekurang-kurangnya 30 hari, jadi menggalakkan Ayah memberinya kulit beberapa minggu untuk menyesuaikan diri dengan cukur baru. Pastikan anda memasukkan resit hadiah sekiranya model yang anda pilih hanya tidak berfungsi. Dalam kes ini, ia adalah lebih baik untuk menunggu sehingga minit terakhir untuk melakukan ping anda: Lebih dekat kepada Hari Bapa yang anda beli, lebih banyak masa akan kekal dalam tempoh percubaan selepas itu.

Lebih dari Murahisme:

Laporan penuh mengenai pencukur elektrik murah 

Ujian rasa: 19 bir murah berbanding 

TV LCD terbaik di bawah $ 500 

Apakah program flyer kerap kali bermanfaat? 

Loading...