Candace Cameron Bure: Mencipta kenangan bersama keluarga saya bercuti bermakna ‘semuanya’

Candace Cameron Bure adalah salah seorang pelakon yang sibuk di sekelilingnya. Apabila dia tidak membalas peranannya D.J. Tanner-Fuller pada “Fuller House,” dia membintangi filem Hallmark dan menulis buku.

Oh, Mylanta, itu jadual yang disusun! Tetapi setiap musim panas, dia mendapati masa untuk melarikan diri dengan keluarganya.

“Musim panas, kami selalu mengambil beberapa minggu,” katanya kepada HARI INI dalam temu bual baru-baru ini.

Candace Cameron Bure with her family.
Candace Cameron Bure bersama keluarganya.candacecameronbure.net

Cameron Bure dan suaminya lebih daripada 20 tahun, bekas pemain NHL Valeri Bure, mempunyai tiga orang anak: Natasha berusia 18 tahun, Lev berusia 17 tahun dan Maksim berusia 15 tahun. Dia suka mengambil mudah apabila dia bercuti dengan keluarganya. Anak-anaknya, sebaliknya….

“Anak-anak saya berolahraga dan mereka mahu melakukan sesuatu yang menghiburkan dan menarik untuk mereka, lebih banyak keseronokan,” kata Cameron Bure, yang bercakap dengan kami dari Kalahari Resorts & Conventions di Sandusky, Ohio, di mana dia membantu resort taman air rantaian meraikan pembukaan lima perairan air baru.

“Bagi saya, saya mahu berehat dan tidak melakukan apa-apa kerana saya rasa saya baru bekerja keras.”

Candace Cameron-Bure and family
Cameron Bure, suaminya dan anak-anak mereka di premier “Fuller House” pada tahun 2016.Frederick M. Brown / Getty Images

Dia teringat satu perjalanan khususnya yang sangat mendebarkan untuk anak-anaknya – dan terutama sekali yang saraf untuknya. Tetapan: Capri, Itali.

“Menjadi pencari keseronokan bahawa mereka, budak lelaki saya melompat-lompat, yang menakutkan saya!” Katanya. “Sedikit menakutkan, tetapi ia sangat cantik. Mereka benar-benar menyukai air, mereka suka berada di dalam air, dan itu adalah persembahan yang cantik. “

Tidak kira di mana keluarga Cameron Bure bergerak, keseronokan sebenar untuk pelakon berusia 41 tahun hanya menghabiskan masa dengan orang tersayangnya, terutama kerana anak-anaknya bersedia untuk meninggalkan sarang dalam beberapa tahun akan datang.

“Kenangan yang kami buat dengan keluarga kami adalah segalanya,” katanya. “Bagi saya saya tahu saya perlu menjadualkan masa itu supaya saya dapat terus mencipta kenangan dengan anak-anak saya.”

View this post on Instagram

NHL All-Star game!

A post shared by Candace Cameron Bure (@candacecbure) on

Dengan musim panas yang cepat mendekati, apa nasihat Cameron Bure untuk keluarga yang ingin mencipta kenangan percutian mereka sendiri?

“Saya fikir ia adalah yang terbaik untuk duduk dan bercakap tentang apa yang setiap ahli keluarga mahu keluar dari percutian supaya semua orang benar-benar gembira pada penghujung hari,” katanya. “Jika anda dapat mencari tempat yang memenuhi keperluan semua orang dan semuanya di bawah satu bumbung, itu lebih baik.”

Ia kelihatan seperti wataknya “Fuller House” mungkin mempunyai chat dengan anak lelakinya. Apabila kami meminta Cameron Bure jika klan Tanner-Fuller akan pergi bercuti dalam masa terdekat, dia membayangkan, “Anda mungkin melihat mereka melakukan perjalanan pada Musim 3. Saya hampir boleh menjaminnya.”

Fuller House
Hmm … di mana D.J. dan syarikat menuju ke?Netflix

Di manakah mereka akan pergi? Cameron Bure tidak dapat menumpukan butiran, walaupun dia menganggap bahawa ia akan menjadi tempat terjauh keluarga D.J..

Musim ketiga “Fuller House” perdana di Netflix musim gugur ini … memberi anda beberapa bulan untuk bersemangat tentang perjalanan Tanner-Fuller seperti yang anda merancang percutian anda sendiri.

BERKAITAN

  • Candace Cameron Bure menafikan temujanji anak perempuannya dan kami menyukainya
  • Candace Cameron Bure mendedahkan impiannya ‘Fuller House’ cameo

Ikut Shane Lou di Twitter.