Bantu Terry Crews memainkan muzik dengan ototnya di video Old Spice

Terry Crews – bekas pemain NFL, bintang “Expendables” dan benar-benar merobek pitchman Old Spice – memainkan muzik menggunakan otot-ototnya – ya, otot-ototnya – dalam iklan terbaharunya untuk menegak lelaki pada Vimeo yang telah dimainkan lebih dari 1.7 juta kali dalam dua hari terakhir.

Bukan sahaja Crew menggunakan ototnya untuk mencetuskan pelbagai instrumen tetapi selepas iklan selesai, penonton boleh menggunakan keyboard mereka sendiri untuk mengawal otak Crews dan membuat sendiri “ciptaan muzik berkuasa otot.” (Petunjuk: Tekan kekunci “a” anda – ia menjadikan sosej!)

Kempen iklan muzik “Muscle Music” adalah oleh agensi iklan global Wieden + Kennedy. Ia pertama kali muncul pada 23 Ogos, tetapi penonton telah menjadi virus dalam 48 jam terakhir pada Vimeo, di mana pertunjukan selepas itu boleh diwujudkan.

“Untuk mempromosikan Zon Bahaya bumbu Old Spice, Old Spice Muscleman Terry Crews melakukan apa yang tidak pernah dilakukan oleh manusia sebelum ini – memainkan set gendang menggunakan apa-apa kecuali ototnya yang melenturkan,” kata agensi iklan itu di laman webnya.

“Di samping melihat penampilan ototnya yang penting, pengguna juga mempunyai keupayaan untuk menggunakan papan kekunci mereka untuk mengawal otot Terry dan membuat dan berkongsi kreasi muzik berkuasa otot mereka sendiri.”

Atau, sebagai firma tercatat di blognya:

Tidak pernah begitu banyak kebodohan dan terobosan teknologi telah digabungkan menjadi satu perkara. Ia adalah video / pemain muzik yang pertama sekali interaktif dan boleh dikongsi pada Vimeo (atau YouTube untuk perkara itu).

“Old Spice Muscle Music” juga mengambil usaha pemasaran untuk Reddit, di mana Crews mengambil soalan daripada peminat dan penonton.

Seorang peminat bertanya kepada bintang itu – yang juga bermain Chris Rock di sitkom CW “Everybody Hates Chris” dan Presiden A.S. Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho dalam filem Mike Judge “Idiocracy” – dan tentang bagaimana dia menolak untuk menjadi tipuan.

“Saya sentiasa keluar dari zon selesa saya,” katanya. “Looking cool adalah cara yang paling mudah untuk biasa-biasa saja. Lelaki paling hebat di sekolah menengah saya akhirnya bekerja di cuci kereta, apabila anda menolak diri anda menjadi sesuatu yang baru, dan peluang dunia yang baru terbuka, tetapi anda mungkin terluka. anda akan terluka, tetapi luar biasa apabila anda menyembuhkan – anda berada di tempat yang anda belum pernah. ” Tidak ada persoalan tentang itu dengan “Musical Muscle Spice Lama.”

 

 

– Via The Verge

Lebih banyak cerita daripada Kehidupan Digital:

  • ‘Sokongan Putera Harry dengan salut telanjang’ Facebook kumpulan hampir semua
  • Bic pen ‘untuk dia’ menyatukan wanita dan lelaki dalam ulasan Amazon yang cerah
  • Tarikh banyak? Anda akan mahukan alat berteknologi ini

Semak Technolog, Gadgetbox, Digital Life dan In-Game di Facebook, dan di Twitter, ikuti Suzanne Choney.