Dari selipar hingga stilettos: rutin pagi Tamron Hall

HARI INI co-host Tamron Hall out on the plaza.
HARI KAMI bersama Tamron Hall di plaza itu.Peter Kramer / Hari ini

Wartawan NBC News Tamron Hall adalah jangkar dari NewsNation MSNBC, serta menjadi tuan rumah bersama hari TODAY jam 9 pagi, yang bermaksud dia bergerak sepanjang pagi. Di sini, dia berkongsi rutin pagi.

SELAMAT PAGI! Ya, saya berteriak, kerana saya bangun dan saya mahu awak terjaga juga!

Baiklah, tidak benar-benar – saya bangun jauh lebih mellow daripada yang anda fikirkan.

Tamron's alarm goes off at 4:30am.
Bangkit dan bersinar! Inilah yang Tamron bangun setiap pagi.Hari ini

Perkara pertama dahulu, saya memukul penggera. Ini beregu sebagai bingkai digital tetapi cahaya sepatutnya memudahkan anda ke dalam kehidupan.

Seterusnya, doa dan meditasi. Ya, buku ini telah dimakan oleh anjing. Saya telah membawanya ke seluruh dunia selama 20 tahun: 

Awal morning reading material.
Bahan bacaan pagi.Hari ini

Bagi saya, bermula hari ini cara saya memberikan perspektif dan keseimbangan.

Saya kemudiannya memukul Internet, membaca berita yang berkembang semalaman. Saya telah berpindah dari kertas cetak – semua adalah digital untuk saya. Saya mempunyai berpuluh-puluh langganan, domestik dan antarabangsa.

Ambil us out, Tamron!
Keluarkan kami, Tamron!Hari ini

Hei, tunggu! Oscar, jangan pergi ke lantai! Mari kita mendapatkan tali leher dan pergi ke mana kita pergi – kemalangan dielakkan. Saya tahu bahawa walaupun sebelum saya menyikat gigi saya, kedua-dua ini – Oscar dan May – perlu pergi. Anjing kecil, pundi kencing kecil.

Ini shoes were made for (dog)walking.
Kasut ini dibuat untuk berjalan (anjing).Hari ini

Saya mengetuai kasut kegemaran saya – pagi tidak betul tanpa mereka. Rakan-rakan saya merancang untuk memusnahkan mereka!

Sarapan pagi of champions: Tamron's fridge and morning juice.
Sarapan juara: kulim Tamron dan jus pagi.Hari ini

Sarapan pagi, sarapan pagi, apa yang saya makan … Sekarang, pada hari Sabtu dan Ahad itu pancake, daging, biskut, toast Perancis, mimosas, sosej, croissant – ok, mari saya berhenti. Tetapi pada minggu kerja, ia memotong oatmeal atau smoothie hijau. Kegemaran saya dibuat dengan soya yogurt, saderi, bayam, dan nanas.

Sekarang, pergi kerja! Saya berjalan di bilik persalinan yang saya warisi dari Hoda dan di sana untuk menyambut saya adalah nota dan maklumat pada pameran itu.

Panggilan persidangan pertama saya adalah dengan pasukan NewsNation saya di MSNBC – pada pukul 6:30.

Tiga puluh minutes or less: The Tamron Hall Makeup Rule.
Tiga puluh minit atau kurang: Peraturan Rias Tamron Hall.Hari ini

Saya mula membuat solek di sini – anda dapat melihat serbuk kuning di bawah mataku. Ini rahsia saya untuk meminimumkan bulatan gelap yang saya lahir dengan. Ya, saya adalah 5 tahun yang kelihatan seperti dia mabuk! Hari-hari ini, lingkaran hitam saya dikendalikan oleh Bobbi Brown Golden Orange 3.

Saya melakukan solek dan rambut saya sendiri. Peraturan: Ia perlu dilakukan dalam masa 30 minit atau kurang. Alasannya: Saya dapati lebih banyak perkara untuk “membetulkan” lebih lama yang saya ambil. Oleh itu, jika saya memberi had masa untuk diri saya, saya harap tidak melupakannya. Spider bulu mata tidak baik. Rambut saya secara semula jadi kerinting, jadi saya membuat besi rata setiap hari untuk melicinkan tepi, tetapi pada hujung minggu saya pergi bebas-panas. Saya menggunakan pes sedikit pada hari kerja untuk mengangkat.

Closet selfie! Inside the wide world of Tamron's outfit options.
Closet selfie! Di dalam dunia luas pilihan pakaian Tamron.Hari ini

Sekarang, ke dalam almari. Sebelum menjadi ahli keluarga rasmi HARI INI, saya akan memilih pakaian sepanjang minggu pada hari Ahad – kasut, pakaian, anting-anting dan oh, walaupun pakaian saya! Ini adalah peraturan yang saya ikuti sejak hari TV pagi saya di Chicago: Hujan atau bersinar, saya tidak akan mematahkan perintah yang dipilih.

The anguish of an untidy closet.
Kesakitan dari almari yang tidak rapi.Hari ini

Sekarang saya telah melanggar peraturan saya sendiri dan wajah ini adalah Virgo dalam kesakitan. Saya suka “undang-undang dan ketenteraman” – almari ini mengagumkan saya! Saya telah bersumpah minggu ini untuk kembali ke aturan pilihan saya. Saya merancang untuk melakukannya setiap hari Jumaat selepas bekerja.

Tamron on the TODAY set with Carson Daly.
Tamron pada hari TODAY ditetapkan dengan Carson Daly.Peter Kramer / Hari ini

Seterusnya, saya berjumpa dengan pasukan “Take” pada jam 7:35 pagi dan sekali lagi pada pukul 8:40 pagi. Kemudian ia menunjukkan masa!!

Tamron during TODAY's
Tamron semasa “Ambil” HARI INI, membincangkan betapa kerap dia mengambil mandi.Hari ini

Sekarang, satu lagi pertemuan dengan NewsNation sekitar 9:20 pagi ketika Natalie membaca berita itu. Dan kemudian saya keluar dari pintu pada pukul 10 pagi, menuju ke MSNBC.

Dari slippers to stilettos!
Dari selipar hingga stilettos!Hari ini

Sekarang anda tahu saya pergi dari ini kepada ini! #lovelife #smile

Berkaitan: Willie Geist berkongsi rutin waktu pagi

17 gambar

Tayangan slaid

Dewan Tamron

Lama wajah yang biasa pada HARI INI, Tamron Hall secara rasmi menyertai keluarga TODAY sebagai tuan rumah bersama jam ketiga pertunjukan pada 24 Feb 2014.
Loading...