Rumah Robin Williams ‘California (akhirnya) mendapati pembeli – lihat di dalamnya

Kawasan Napa Lembah yang dicintai Robin Williams yang dibina pada tahun 2003 dan cuba menjual sebelum kematiannya pada tahun 2014 akhirnya dijual dengan harga $ 18.1 juta.

Dengan ihsan Zillow

Williams pada mulanya meminta $ 35 juta untuk ladang anggur kebun seluas 639 ekar, yang rumah utama 20,000 kaki perseginya dijuluki Villa Sorriso, atau Villa of Smiles. Rumah telah dihidupkan dan dimatikan sejak tahun 2012, dengan pemotongan harga berganda.

Dengan ihsan Zillow

Diilhamkan oleh gaya seni Palladian pada tahun 1700-an, vila itu mempunyai lima bilik tidur, lapan bilik mandi, sebuah perpustakaan, bilik kolam renang, lif, dan bilik pemeriksaan mewah yang layak mendapat pemenang Oscar dan Golden Globe.

Dengan ihsan Zillow

Ketukangan elit di rumah bermula dengan luaran batu kapur Portugis yang diimport dan terus di dalam dengan daun emas dan siling verdigris di perpustakaan dan suite induk, panel oak dengan inap mutiara, dan gelas kaca mozaik rotundas.

Dengan ihsan Zillow

Villa Sorriso menawarkan bilik bawah tanah wain yang dikawal oleh iklim dan menara tontonan untuk mengambil di kawasan dan kolam renang yang dipelihara, gelanggang tenis, laluan mendaki, kandang kuda tujuh dan gerai zaitun, ditambah kebun-kebun anggur Cabernet Sauvignon, Merlot dan Cabernet Franc varietals.

Dengan ihsan Zillow

Teras batu antik Eropah menghadap ke lapangan, termasuk kolam renang infiniti ke-65 kaki dengan kolam renang dan spa. Terdapat juga rumah tetamu 3,200 kaki persegi.

Dengan ihsan Zillow

Agen penyenaraian adalah Joyce Rey dan Cyd Greer dari Coldwell Banker Previews International. Pembeli adalah pembuat anggur Perancis dari Chateau Pontet-Canet, menurut The Wall Street Journal.

Dengan ihsan Zillow

Berkaitan:

  • Tina Fey Snags $ 9.5M Apartment Di Atas Rumah Sedia Ada
  • Playboy Mansion Hops di Pasar untuk $ 200 juta
  • John Legend & Chrissy Teigen Nab New House untuk Tahun Baru