‘Ruang Perdagangan’ diperbaharui untuk musim yang lain! Lihat pengumuman Paige Davis

“Trading Space” peminat, bersiap sedia untuk satu lagi musim baru!

Sebelum mendahului musim ini, TLC mengumumkan bahawa ia membawa kembali kebangkitan siri realiti makeover hit rumah untuk musim dua. Hantarkan Paige Davis ke Twitter untuk berkongsi berita yang menarik dalam video kepada peminat.

“Hai orang-orang! Kami mempunyai ruang perdagangan yang sangat menyeronokkan yang akan kami lakukan sekali lagi. Betul – kami akan kembali dengan musim pereka yang luar biasa dan ‘OMG!’ mendedahkan, “kata Davis. “Dan anda tahu apa? Kami tidak dapat melakukan apa-apa tanpa peminat setia kami. Jadi terima kasih banyak untuk menonton dan saya berharap dapat melihat anda tidak lama lagi.”

Persaingan realiti realiti rumah asal, “Trading Spaces” kembali ke televisyen tahun ini selepas hiasan decadelong. Pertunjukan ini menampilkan dua set rumah perdagangan jiran untuk membersihkan bilik masing-masing dengan bantuan pereka profesional dan tukang kayu – dan sementara konsep itu mungkin menjadi popular pada hari-hari ini, pada tahun 2000, ketika pertunjukan itu bermula, tidak ada lagi ia di TV.

Bintang-bintang Perdagangan ‘berkunjung ke HARI hari sebagai pameran pulangan selepas 10 tahun

Apr.05.201805:41

Pada bulan April, tuan rumah Davis, tukang kayu Ty Pennington dan pasukan pakar reka bentuk mereka melawat HARI TODAY untuk membincangkan mengapa siri mesra bajet mereka menonjol dari tempat lain.

“Kami memulakan genre ini dan walaupun kami menghasilkan begitu banyak lagi, jujur, rangkaian dan rancangan televisyen, masih ada apa-apa seperti rancangan kami,” kata Davis. “Tahap bahaya, tahap kekangan masa dan kekangan anggaran – $ 2,000 di setiap bilik.”

“Terdapat banyak rancangan reka bentuk fantasi di luar sana,” katanya. “Tetapi orang di luar sana tidak mempunyai perubahan $ 450,000.”

Paige Davis mendedahkan tindak balas yang paling ketara dalam sejarah ‘Trading Spaces’

Mei.29.201803:18

Selain itu, terdapat unsur penangguhan, kata Pennington.

“Inilah perkara mengenai ‘Trading Spaces’ yang saya fikir adalah menakjubkan: Formatnya benar-benar berfungsi,” katanya. “Ia adalah pelbagai jenis bakat dan gaya dan rasa, jadi anda benar-benar tidak tahu apa yang akan anda dapatkan kerana kami tidak tahu jika orang yang kami bentuk untuk akan menyukainya.”

Satu perkara penonton akan seperti melihat satu lagi musim pasukan bekerja sihir mereka.

Akhir-akhir musim “Trading Spaces” disiarkan Sabtu di TLC.