‘Lucy, saya pulang!’: Rumah yang disenaraikan di mana Lucille Ball dan Desi Arnaz pernah hidup

Katil-katil tidak didorong bersama, dan Fred dan Ethel tidak tinggal di sebelah. Tetapi menurut Agensi, “I Love Lucy” bintang Lucille Ball dan Desi Arnaz tinggal di estet Beverly Hills sementara kediaman utama mereka di jalan sedang diusahakan.

Zillow
Hari ini

Rumah di 602 N Roxbury Dr kini di pasaran berjumlah $ 6.985 juta, seperti yang dilaporkan oleh The Los Angeles Times. Dating kembali ke 1926, ia menggabungkan seni bina Sepanyol dengan kemasan kontemporari. Tahap utama mempunyai pintu masuk formal, ruang makan di tingkat bawah, ruang tamu yang luas dan dapur makan. Pintu Perancis dibuka ke loggia / patio yang dikelilingi dengan perapian untuk menghiburkan di luar.

Zillow
Hari ini

Ball dilahirkan di Jamestown, NY dan berpindah ke Hollywood pada usia 30-an untuk mengejar kerjaya filemnya. Pada tahun 1948, dia dilahirkan sebagai isteri dalam “My Favorite Husband,” sebuah program radio CBS. Oleh kerana kejayaan menunjukkan, ia telah dibangunkan untuk televisyen sebagai “I Love Lucy.”

Zillow
Hari ini

Arnaz dan Ball telah berkahwin selama 20 tahun, dan Arnaz memainkan suami pada Lucy, Ricky Ricardo. Di samping hidup di 90210 semasa hari-hari Hollywood mereka, pasangan itu diketahui berpisah dengan Humphrey Bogart dan Bob Hope di Walt Disney’s Palm Desert berundur. Arnaz meninggal pada usia 69 tahun pada tahun 1986; Ball meninggal dunia tiga tahun kemudian pada usia 77 tahun.

Paul Lester dan Aileen Comora adalah agen penyenaraian. Foto oleh Nick Springett.

Berkaitan:

  • Untuk Dijual: Toluca Lake House Bob Hope
  • Pedigree Home Termasuk Paul McCartney, Osbournes, Melanie Griffith dan Bert Lahr
  • Hollywood Legend Betty Grable’s Mantan Rumah untuk Dijual

Catherine Sherman, penulis hartanah untuk Zillow Blog, merangkumi berita hartanah, trend industri dan reka bentuk rumah. Baca lebih lanjut mengenai kerjanya di sini.