Lihat treler ‘Ruang Dagangan’ yang pertama – dan ketahui apabila ia kembali!

Peminat peminat rumah TLC melanda, “Ruang Perdagangan,” telah bersabar untuk menunggu pameran itu sejak kebangkitan semula diumumkan musim bunga lalu.

Nah, ada berita gembira!

Walaupun para peminat masih perlu menunggu lebih lama sebelum siri kembali, mereka boleh menangkap mengintip melalui promo yang pertama sekarang.

Semuanya tua baru dalam treler, dari geng asal pereka kepada tukang kayu Ty Pennington dan sabuk alatnya yang dipercayai.

Dan tidak ada yang akan memberi penonton bekas setia “kilat Trading” kilas balik seperti tuan rumah pendengaran Paige Davis berkata, “Dua bilik, dua hari dan hanya $ 2,000 setiap …” sekali lagi.

TRADING SPACES, (top): Edward Walker, Genevieve Gorder, Ty Pennington, (middle): Amy Wynn Pastor, Do
Edward Walker, Genevieve Gorder, Ty Pennington, Amy Wynn Pastor, Douglas Wilson, Hilda Santo Tomas, Kia Steave-Dickerson, Laurie Hickson-Smith, Paige Davis, Vern Yip dan Frank Bielec dari “Tempat Dagangan”.A. Smith & Co. Productions / Cou

Malah, menonton klip menjadikannya sukar untuk mempercayai bahawa ia benar-benar satu dekad sejak siri itu keluar dari udara. Semua orang kelihatan sama seperti yang mereka lakukan pada hari ini, dan sekurang-kurangnya seorang pereka yang kembali masih berfikir cara di luar kotak.

Dalam adegan ringkas, Hildi Santo Tomas – yang terkenal dengan gluing-things-to-wall – boleh dilihat meliputi bola sepak dengan papier-mache untuk satu makeover bilik pemilik rumah.

Tetapi kru lama tidak akan menjadi krew sahaja: Beberapa pereka baru akan menyertai pelakon sepanjang musim yang akan datang – termasuk beberapa tetamu yang sangat istimewa.

“Nate & Jeremiah by Design” bintang Nate Berkus dan Jeremiah Brent akan dipaparkan dalam satu episod.

“Saya sangat teruja dengan bajet,” kata Brent. “Ia menakutkan saya, tetapi saya teruja melihat bagaimana kita dapat meregangkannya.”

Rakan suami dan rekaannya berkongsi kegembiraan tentang belanjawan – dan setiap bahagian lain rancangan ini. Lagipun, ini adalah jenis yang besar.

“Saya fikir bahawa ‘Ruang Perdagangan’ adalah pertunjukan yang memulakan semuanya,” jelas menjelaskan. “Ia menunjukkan Amerika buat kali pertama kuasa reka bentuk – dan menjadikannya menyeronokkan.”

Dan kini kita tahu apabila keseronokan ditetapkan untuk bermula lagi. “Ruang Perdagangan” kembali ke TLC pada 7 April pada pukul 9 malam. ET.