Keluarga ini 4 tinggal di bas ulang-alik – dan kami agak cemburu

Satu keluarga empat memutuskan untuk berdagang apartmen mereka di New York City untuk tempat tinggal yang lebih kecil: bas ulang-alik.

Selepas merasakan hidup telah melewati mereka, David dan Madison Bowman memulakan pengembaraan baru. David meninggalkan tugasnya dan bersama dua orang anak kecilnya, ibu bapa berpindah dari Manhattan ke dalam bas ulang-alik lapangan terbang. Mereka sekarang meluncur di seluruh negara dalam misi untuk melawat semua Taman Negara A.S. dalam tempoh setahun.

Bertemu keluarga ini 4 yang tinggal di dalam bas

Ogos.25.201703:24

“Kami berdua merasakan diri kita menetap di sepanjang hidup kita,” kata David, 27, kepada TODAY.com tentang bagaimana idea itu bermula. “Saya rasa saya mempunyai krisis pra-pertengahan. Kenapa tunduk kepada kehidupan biasa apabila ia tahun 2017 dan anda boleh bekerja di internet? “

Dia menghabiskan masa untuk bekerja sebagai pereka grafik manakala Madison, 29, tinggal bersama dua anak mereka, Graham yang berusia 4 tahun dan Margaret yang berusia 1 tahun. Dalam usaha untuk membantu David dengan “krisis” beliau, Madison menggalakkan dia menulis senarai baldi. Ia berakhir termasuk:

  • Hidup di atas bas.
  • Lawati semua Taman Negara A.S..

“Apabila saya melihat senarai itu, saya mula memerhatikan,” kata Madison.

Pasangan itu menyukai idea perjalanan sambil mengekalkan rutin anak-anak mereka – dan dengan cara yang membolehkan mereka tidur di tempat tidur yang sama setiap malam. Mereka akhirnya membeli bas ulang-alik, yang telah mereka sebut sebagai “Buster,” di eBay untuk $ 9,000. Daud akhirnya memandu “Buster” ke Idaho, di mana mereka telah mengubah reka bentuk pedalaman semasa tinggal bersama keluarga Madison.

Penukaran enam minggu itu merangkumi tempat duduk, membongkarkan susun atur satu bilik tidur, melakukan kerja elektrik, menambah panel solar, paip dan penebat, meletakkan lantai lamina, memasang dapur dan membina katil dua tingkat dari bilik tidur utama untuk kanak-kanak.

The Bowmans secara rasmi melanda jalan pada 26 Mei, memandu ke California Selatan dan kemudian ke Pantai Barat sepanjang jalan ke Alaska – dan setakat ini, ia telah agak pelayaran yang lancar. Mereka menyokong keluarga mereka melalui simpanan, dan David dapat bekerja dari jalan jika mereka memerlukan pendapatan tambahan.

Mereka melawat California Redwoods, berenang di mata air panas berhampiran Crater Lake, mendaki berhampiran Mt. Rainier dan juga seorang pelawat khas datang ke bas mereka di Alaska: beruang.

“Tidak mustahil untuk melawat tempat-tempat ini dan tidak menghalangi rasa hormat terhadap alam sekitar kita,” kata David. “Anda tidak boleh pergi dan naik ke glasier dan tidak berasa kagum.”

Bahagian yang terbaik: melihat anak lelaki mereka yang berumur 4 tahun Graham percaya dengan setiap pengembaraan luar.

“Saya suka melihat keyakinan Graham berkembang kerana dia melakukan perkara-perkara yang dia tidak fikir dia boleh lakukan,” kata Madison. “Apabila kami selesai mendaki, mendengar dia bercakap tentang apa yang dapat dia lakukan dan perkara yang dia lihat telah menjadi luar biasa sebagai ibu bapa.”

Bowmans menjangkakan akan kembali ke New York tahun depan apabila mereka melanda semua taman negara. (Tiada apa-apa perkataan mengenai apa yang akan berlaku kepada Buster.) Dan sementara pengembaraan ini mungkin mencetuskan krisis pra-pertengahan, ternyata ia tidak mungkin berlaku pada masa yang lebih baik.

“Menerapkan impian ini untuk bergerak ke dalam bas dan mengembara negara ini lebih penting bagi saya kerana saya membawa anak-anak saya bersama-sama,” kata David. “Saya mahu keluar dari sana dan menunjukkan negara yang saya tahu, bahawa saya berpengalaman sebagai seorang kanak-kanak.”