‘Kami baaacckkk !!!’ Christina dan Tarek El Moussa berkongsi berita ‘Flip atau Flop’ besar

“Flip atau Flop” peminat mempunyai alasan untuk menaikkan bumbung.

Siri popular hartanah popular telah diperbaharui untuk musim kelapan, tuan rumah sekarang yang bercerai, Christina dan Tarek El Moussa, dengan gembira mengumumkan media sosial pada hari Rabu.

“Tebak siapa yang kembali?” Christina El Moussa mengusik video ringkas di Instagram. Dia menjawab soalannya sendiri dalam kapsyen yang disertakan.

“Kami baaacckkk !!!” katanya. “#FlipOrFlop hanya dijemput oleh @htv untuk 15 episod baru !! Cari Musim 8 untuk perdana di Spring 2019. Kami mahu menjadikannya musim terbaik. “

Tarek El Moussa memadankan semangat mantan isterinya dalam video itu. “Saya tahu kami sudah lama berlumba, tetapi kami sudah kembali. Kami bersedia untuk membaling beberapa rumah! “Katanya.

Pengeluaran pada musim kelapan dilaporkan sedang dijalankan.Gilles Mingasson / HGTV

Para penonton telah membuktikan mereka bersedia menonton lebih banyak lagi episod pertunjukan selepas perceraian pasangan itu, yang dimuktamadkan awal tahun ini. Penonton telah meningkat 18 peratus musim ini dan 15.2 juta penonton telah menyaksikan pertunjukan mengenai pelbagai penyaringannya, menurut The Hollywood Reporter.

Mungkin itu kerana selain mempunyai kerusi barisan hadapan untuk semua drama yang berlaku dengan membalik rumah (ada kebocoran air! Asasnya goyah!) Apabila pertunjukan itu disiarkan pada malam Khamis, para penonton dapat melihat bagaimana El Moussas berurusan dengan perceraian mereka.

Ada kalanya, yang boleh menjadi janggal. Sebagai contoh, ambil satu episod yang disiarkan pada akhir bulan Mei, di mana Tarek El Moussa terpaksa menangguhkan kerja untuk menjaga hubungan peribadi baru.

Walaupun drama perceraian telah baik untuk penonton pada “Flip atau Flop,” ia juga membolehkan El Moussas meneroka matlamat profesional secara individu. Siri solo Christina El Moussa, “Christina on the Coast,” dijangka akan dilancarkan tahun depan, sementara Tarek El Moussa sedang berbincang untuk menunjukkan sendiri.