Christina El Moussa berkata bekerja dengan bekas ‘Flip atau Flop’ adalah ‘luar biasa’

Perceraian tidak mudah untuk sesiapa sahaja, tetapi bayangkan terpaksa meneruskan penggambaran siri TV popular dengan bekas anda.

Bekas pasangan Tarek El Moussa dan Christina El Moussa hanya berbuat demikian dalam episod baru “Flip atau Flop” yang bermula lewat bulan ini – dan mereka mengakui ia boleh menjadi “janggal”.

Christina El Moussa and Tarek El Moussa on
Bekas pasangan Christina El Moussa dan Tarek El Moussa memuktamadkan perceraian mereka awal tahun ini.Gilles Mingasson / HGTV

“Rumah membaling meletakkan perhatian kami, dan ketika itu sukar, sekarang tekanannya benar,” kata Tarek, 36, dalam kenyataan akhbar HGTV. “Kami masih berusaha untuk mengetahui bagaimana semua ini akan berfungsi.”

“Ini semua wilayah baru,” kata Christina, 34. “Apabila perkahwinan kami hancur, ia lebih terbuka daripada yang kita bayangkan, tetapi kami mengambil keping itu dan kami masih akan bekerjasama untuk menyokong anak-anak kami.”

Ejen-ejen hartanah yang menjadi tuan rumah TV ternyata mengejutkan peminat apabila mereka berpisah dalam perpecahan awam pada Disember 2016 selepas tujuh tahun perkahwinan. Mereka menamatkan perceraian mereka pada Januari lalu.

Semasa menangkap episod baru rancangan HGTV mereka, bekas pasangan, yang berkongsi anak perempuan, Taylor dan seorang anak lelaki, Brayden, menyedari bekerja bersama mungkin lebih sukar daripada yang mereka jangkakan.

“Ini akan menjadi janggal untuk apa-apa ujian,” kata Christina. “Oleh kerana kita perlu bertemu satu sama lain setiap hari, ia tidak lagi canggung, saya bercadang untuk tetap bersahabat dan menjaga cahaya.”

Malangnya untuk Tarek, bekerja dengan bekas isterinya bukan satu-satunya cabaran yang dihadapinya.

Pada Khamis, broker barang itu mengambil ke Instagram dengan gambar dirinya duduk di mesin MRI untuk berkongsi “berita buruk” yang baru-baru ini dia mengalami kecederaan belakang.

“Kehidupan telah berjalan dengan lancar dan saya sangat gembira dan sihat! Malangnya … saya cedera saya kembali … itu sangat menakutkan,” tulisnya sambil menambah bahawa dia “sangat turun” mengenainya.

Tetapi personaliti TV, yang juga bertempur dengan dua jenis kanser pada masa lalu, bersumpah untuk menghadapi kemunculan terakhirnya dengan tekad.

“Ia akan mengambil banyak positif dan kekuatan untuk melangkah ke peringkat kali ini, saya akan kekal positif dan saya akan berjuang untuk mendapatkan kesihatan semula, saya menghargai semua sokongan,” katanya..

“Flip atau Flop” kembali pada 31 Mei pada pukul 9 malam. EDT / PDT pada HGTV.