Chip dan Joanna Gaines mendapatkan khabar angin perkahwinan semasa wawancara HARI INI

Pengumuman bahawa musim depan “Fixer Upper” akan menjadi yang terakhir sebagai kejutan kepada peminat setia pertunjukan, dan ia bahkan mencetuskan beberapa khabar angin liar.

Satu teori membuat pusingan adalah bahawa Chip dan Joanna Gaines menarik palam pada hit HGTV mereka kerana masalah hubungan – dan ternyata, khabar angin itu tidak begitu liar kerana ia kelihatan.

Dalam wawancara TV pertama mereka sejak memecahkan berita besar bulan lepas, bintang-bintang pembaikan rumah memberikan “kepercayaan” kepada perbualan itu.

Chip dan Joanna Gaines mendedahkan mengapa mereka mengakhiri ‘Fixer Upper’ hidup pada HARI INI

17 Oktober05:43

Jangan mendapat idea yang salah. Sebagai pasangan, Chip dan Joanna kekal kukuh.

Tetapi seperti yang dijelaskan Chip semasa lawatan pagi Selasa ke TODAY, isu ini bukan mengenai masalah semasa dalam perkahwinan mereka. Ia mengenai orang-orang yang mungkin timbul jika mereka tidak berehat sekarang.

“Lihat, saya akan memberi mereka sedikit kepercayaan,” katanya kepada mereka yang mengulangi khabar angin hubungan. “Perkara yang paling penting di dunia ialah hubungan Jo dan saya, diikuti dengan sangat cepat oleh empat anak yang cantik ini. Kami tidak mahu menolaknya, untuk mengubahnya terlalu lama sehingga kami bangun dan sedar kami pada satu titik yang tidak kembali, jadi kami mahu mengambil langkah mundur dan memberi tumpuan kepada apa yang benar-benar perkara yang paling penting kepada kami. “

“Kami sangat berterima kasih kerana kami mempunyai peluang untuk menyusun semula langkah dan berehat,” katanya.

Tetapi apakah rehat mereka akan datang semula?

“Siapa tahu?” Chip berkata mengenai peluang untuk kembali ke TV pada suatu hari. Tetapi satu perkara yang mereka ketahui ialah mereka tidak menyesal tentang penggambaran “Fixer Upper” di tempat pertama. Dan jika mereka terpaksa melakukannya lagi, mereka akan.

“Sudah tentu, dalam seketika,” katanya. “Ia adalah kegembiraan. Ia adalah satu keseronokan.”

Chip, yang baru saja membebaskan bukunya, “Capital Gaines: Things Smart yang saya Belajar Melakukan Stupid Stuff,” menganggap dirinya penyusun asal, sebagai suami – dan isterinya tidak akan mempunyai cara lain.

“Bagi saya, saya mendapat pengalaman pertama seperti apa yang ada pada lelaki ini untuk menimbulkan impian saya,” kata Joanna tentang sifatnya yang berkepala, kadang-kadang impulsif, yang kemudiannya dipamerkan dengan memberi Matt Lauer a smooch.

Chip and Joanna Gaines on TODAY, October 17th, 2017
HARI INI

“Saya rasa itulah buku ini: Dapatkan ketakutan dan kegagalan lalu pergi untuk impian anda,” tambahnya. “Pada mulanya, saya adalah yang terkejut dengan itu. Jadi, dari kelawar, dia adalah orang yang menggalakkan saya, ‘Jika ada sesuatu yang anda mahu, dapatkan selepas itu.'”

Chip dan Joanna Gaines mengumumkan ‘Fixer Upper’ akan berakhir

17.27.201703:09

Ia adalah falsafah yang dia hidup.

“Saya fikir risiko yang bodoh akan berakhir,” tegas Chip. “(Ini) perkara yang anda pelajari melalui keputusan-keputusan yang buruk ini, yang mana sebahagiannya adalah perkara yang paling bermakna kepada saya sekarang.”

HARI INI mempunyai hubungan afiliasi, jadi kami dapat memperoleh porsi kecil dari hasil pembelian anda. Item dijual oleh peruncit, bukan oleh HARI INI. Semua harga tertakluk kepada perubahan dan item boleh dijual berdasarkan inventori saudagar.