Chip dan Joanna Gaines mendapat sentuhan kejutan yang manis sebagai ‘Fixer Upper’ yang hampir berakhir

Bilakah hari di pejabat bukan hanya satu hari lagi di pejabat?

Apabila pejabat itu adalah Pasar Magnolia Chip dan Joanna Gaines dan hari itu termasuk penggambaran episod terakhir musim lepas HGTV melanda “Fixer Upper.”

Kita tahu, kita tahu – kita juga emosi. Tetapi kami cuba memegangnya bersama-sama. Lagipun, kami hanya mahukan yang terbaik untuk pasangan rumah renovasi kami.

Tetapi Gaines pasti tidak memudahkan kami untuk teruskan air mata daripada mengalir, terutama dalam klip ini sentuhan kejutan manis yang mereka dapat dari kakitangan mereka.

“Kami berjaya ke garisan penamat!” Joanna memaparkan video Instagram tentang dia dan Chip memandu melalui satu barisan belon, meriam dan meriam muka. “Kami menyukai orang-orang ini.”

Seperti biasa, kedua-dua membuat pasukan yang sempurna: Joanna memandu manakala Chip menangkap keseluruhan perkara di dalam filem. (Bagaimana dia tahu untuk mencambuk kamera pada masa yang tepat, kita tidak akan tahu).

Terdahulu, Joanna berkongsi sekeping rumah akhir “Fixer Upper” mendedahkan pada Instagram.

“Kami pasti merasakan emosi di sebalik setiap langkah yang membawa kepada kanvas besar,” katanya. “Kami menyukai anda Fixer Upper. Musim perdana pada 21 November.”

Pasangan itu membuka pada HARI INI bulan lepas mengenai keputusan yang sukar untuk menamatkan persembahan. “Saya menyedari bahawa pertunjukan itu memerlukan masa dari saya, dan saya perlu memberikannya kepada perniagaan kami, hubungan kami dan keluarga saya,” Chip, 42, menjelaskan jadual yang melelahkan yang mengharuskan mereka untuk filem 11 bulan dari tahun itu.

Chip dan Joanna Gaines membincangkan perkara yang akan berlaku selepas ‘Fixer Upper’ berakhir

17 Oktober05:05

Dia teruskan, “Sesiapa sahaja yang keletihan, dan anda mengatakan atau melakukan perkara-perkara yang tidak anda maksudkan … Jo dan saya tidak mahu mencari diri sendiri sejak bertahun-tahun yang menyedari ada tanda-tanda amaran yang memberitahu kita bahawa kita telah letih. berhenti di sini, di mana kita masih merasa kita berada di tempat yang sangat baik. “

Tempat yang baik untuk kami menyaksikan – dan kami berharap dapat terus meneruskannya apabila musim baru dimenangi pada 21 November.