Chip dan Joanna Gaines membuka peluang tentang mengapa mereka mengakhiri ‘Fixer Upper’

Peminat “Fixer Upper” mendapat kejutan bulan lepas apabila mereka mengetahui bahawa Chip dan Joanna Gaines akan meninggalkan rancangan HGTV mereka yang berjaya di belakang selepas musim yang akan datang.

Kini pasangan di sebalik kemajuan pembaikan rumah terbuka tentang keputusan itu dan sama ada atau tidak peminat-peminat itu boleh mengharapkan mereka melihatnya kembali ke skrin kecil lagi.

Chip and Joanna Gaines
Bintang pembaikan rumah Chip dan Joanna Gaines meninggalkan hit HGTV mereka, “Fixer Upper,” selepas musim yang akan datang. Samantha Okazaki / TODAY

“Kami adalah usahawan di hati, jadi kami akan sentiasa menantikan apa yang akan berlaku,” kata Joanna dalam temu bual dengan majalah People. “Seperti yang berkaitan dengan TV, anda tidak pernah tahu.”

Walaupun mereka meninggalkan pilihan masa depan mereka terbuka, matlamat utama mereka sekarang adalah perlahan dan menghargai apa yang tersisa dari siri yang mengubah hidup mereka.

“Kami benar-benar mahu memberi tumpuan kepada rehat ini dan mengambil langkah untuk membiarkan semua ini meresap,” katanya. “Tanpa mengira masa depan, kami berharap untuk apa yang Tuhan miliki untuk kami dan keluarga kami pada musim ini.”

Chip and Joanna Gaines on the cover of People.
Chip dan Joanna Gaines di sampul Orang.Orang

Ia juga rehat yang baik. Jadual penggambaran untuk “Fixer Upper” telah menjadi sangat melelahkan yang memerlukan Chip dan Joanna untuk filem selama 11 bulan dari tahun sejak mereka mula kembali pada tahun 2013.

“Tiada siapa yang memberitahu kami bahawa itu unik,” kata Chip. “Tiada siapa yang memberitahu kita bahawa itu sedikit tidak rasional.”

Pada akhirnya, ia juga tidak dapat dikekalkan.

https://www.instagram.com/p/BaFWC_gHMNf

“Saya menyedari bahawa pertunjukan itu memerlukan masa dari saya, dan saya perlu memberikannya kepada perniagaan kami, hubungan kami dan keluarga saya,” kata Chip. “Berapa jauh anda boleh menolaknya sebelum sesuatu berlaku? Dan itu macam mana kita mendarat. “

Kerana tidak kira betapa pertunjukan yang dimaksudkan kepada mereka, tidak sepatutnya mengambil risiko apa yang paling penting – satu sama lain, serta keluarga yang mereka buat.

“Sesiapa yang menjadi letih, dan anda mengatakan atau melakukan perkara yang tidak anda maksudkan,” jelasnya. “Jo dan saya tidak mahu mencari diri sendiri sejak bertahun-tahun yang menyedari ada tanda-tanda amaran yang membiarkan kita tahu kita letih. Kami lebih suka berhenti di sini, di mana kita masih merasa berada di tempat yang sangat baik.”

Chip dan Joanna Gaines mengumumkan ‘Fixer Upper’ akan berakhir

17.27.201703:09

Selain itu, apabila “Fixer Upper” berakhir, penonton mereka tidak perlu menunggu lama untuk melihatnya di tempat lain. Walaupun mereka tidak pernah kembali ke TV, jenama Chip dan Joanna Magnolia menjadikan mereka mudah untuk mencari dalam talian, dalam pelbagai kedai, di rak buku dan tidak lama lagi, di sekeliling meja.