Cara terbaik untuk mendapatkan payung pantai anda supaya ia tidak akan terbang

Hanya apabila anda fikir ia adalah selamat untuk meletakkan di atas pasir, terdapat ancaman yang semakin merosot yang merosakkan keseronokan pantai di matahari.

Ia menerbangkan payung pantai, dan sekurang-kurangnya dua orang telah ditebat oleh warna matahari yang berwarna-warni dalam beberapa minggu kebelakangan ini.

Bagaimana untuk melindungi diri anda dari bahaya pantai yang tidak dijangka

Jul.26.201806:10

Pada 16 Julai, di Jersey Shore, seorang wanita terpukul di pergelangan kaki selepas tiupan angin merobek payung berdekatan dari pasir.

Dapatkan buku baru Jeff Rossen “Rossen untuk Penyelamat” di sini

Dan beberapa hari yang lalu ia berlaku sekali lagi, di Ocean City, Maryland, di mana payung terbang menimpa seorang wanita di dada.

Kedua-dua wanita sedang pulih, tetapi payung yang mencederakan orang adalah masalah.

Menurut Suruhanjaya Keselamatan Produk Pengguna, kira-kira 3,000 orang setiap tahun dibawa ke bilik kecemasan kerana kecederaan yang melibatkan payung.

Rossen Reports: Beach umbrellas
Payung pantai yang melepaskan angin ribut boleh menjadi bahaya besar bagi pengunjung pantai. HARI INI

Pada hari Khamis, TODAY’s Jeff Rossen melawat Institut Insurans untuk Perniagaan & Keselamatan Rumah di South Carolina untuk menunjukkan bagaimana angin yang sederhana dapat membolehkan payung ini menjadi longgar. Jeff dan pasukannya juga bercakap dengan pakar lif dan pakar industri untuk menunjukkan beberapa cara yang anda boleh mengelakkan percutian anda di pantai bertukar menjadi bummer pantai yang besar.

Inilah cara terbaik untuk memastikan dengan selamat payung pantai, menurut Rossen dan pasukannya.

  1. Ambil payung anda dan kuburkannya di dalam pasir dengan menggunakan pergerakan ke belakang dan sebagainya. JANGAN hanya menikamnya ke dalam pasir. Gerak goyang adalah kunci; Selain itu, anda harus selalu memastikan untuk membaca arahan di payung pantai anda. Peraturan praktikal yang baik adalah untuk mengebumikan kedudukan payung sekurang-kurangnya 1/3 dari jalan ke bawah di dalam pasir.
  2. Apabila ia sudah cukup dikebumikan ke dalam pasir, buka payung dan condong ke dalam angin supaya angin menolak payung ke dalam pasir, bukannya mengangkatnya. Perlu diingat bahawa arah angin akan berubah sepanjang hari, jadi pastikan anda menukar kecondongan payung anda juga.
  3. Akhirnya, kami dapati satu alat yang boleh memberikan lapisan tambahan perlindungan – anchor pasir. Taruh payung anda ke dalam pemegang, dan ia akan menyimpannya dari bergerak ke depan dan ke belakang dalam angin.

Beachr Beach Umbrella Sand Anchor, $ 20, Amazon

Beachr Beach Umbrella Sand Anchor | One Size Fits All | Safe Stand for Strong Winds
Amazon.com

Item-item ini dipilih semata-mata oleh Jeff Rossen dan pasukan penyelidikannya. HARI INI mempunyai hubungan afiliasi, jadi kami dapat memperoleh porsi kecil dari hasil pembelian anda. Item dijual oleh peruncit, bukan oleh HARI INI. Semua harga tertakluk kepada perubahan dan item boleh dijual berdasarkan inventori saudagar.

Loading...