Blogger Wonderland Addison’s Brittany Hayes memberikan lawatan pulang – lihat di dalamnya!

Pereka dalaman dan blogger di Addison’s Wonderland telah menghabiskan banyak waktu selama dua tahun terakhir mengubah rumah baru dibina menjadi sesuatu yang ajaib, setiap bilik sekeping seni jika anda akan. Dan kini rumah enam bilik tidur, lima bilik mandi di Monroe, Georgia, dijual.

“Ketika kami mula-mula melihat rumah ini, itu adalah harta yang kami sayangi,” katanya kepada Home TODAY. Duduk di atas tanah seluas 10 ekar tanah persendirian dan tenang, rumah dua tingkat itu agak sempit.

“Tetapi suami saya berkata, ‘Jika saya boleh memiliki tanah itu, anda boleh melakukan apa sahaja yang anda inginkan dengan reka bentuk.” Dan dia hanya melakukan itu.

Brittany Hayes

Lantai baru, cat berwarna-warni di dinding, kertas dinding kreatif, candelier funky … senarai terus dan terus. “Saya mempunyai masalah meninggalkan apa-apa yang hanya putih,” katanya.

BERKAITAN: Chip Tour dan rumah ladang ‘Fixer Upper’ milik Joanna Gaines

Apabila anda mula-mula memasuki rumah, anda disambut dengan warna pop yang baru terima kasih kepada tangga ombre teal.

“Saya rasa seperti ketika anda berjalan di pintu hanya ada gumpalan kayu yang besar, jadi saya bermain dengan beberapa idea dan datang dengan itu,” katanya..

Paige Ewing Photography

Dia juga menegak segitiga logam di salah satu dinding untuk memberikannya tekstur. “Ini ruang yang menyeronokkan tanpa perlu melakukan satu ruangan untuk warna.”

Juga di tingkat bawah adalah ruang tamu terbuka, dapur dan bilik sarapan, di mana keluarga empat menghabiskan banyak waktu mereka. Dapur gelap cerah dengan kabinet putih yang baru dan pulau yang dicat dengan teal.

Brittany Hayes

Oleh kerana bilik sarapan tidak mempunyai dinding di sekelilingnya, dia menggunakan kerusi berani yang besar untuk memberikan warna.

Hayes memanggil bilik makan bilik tandatangan rumah. “Ia adalah yang paling eklektik,” katanya, menunjukkan campuran kerusi, kertas dinding burung dan panel gelap.

Brittany Hayes

Ruang tamu dua tingkat dramatik ini mempunyai lampu kandil kayu yang menawan dan beberapa sentuhan yang berwarna-warni termasuk siling hitam-hitam dan dinding sisi dinding. “Terdapat sedikit kejutan di mana-mana,” katanya.

BERKAITAN: Lihat apa rumah bertanda ini kelihatan seperti selepas membuat buku cerita

Paige Ewing Photography

Di pejabat rumah, terdapat siling berjalur dan kertas dinding bunga bergaya.

“Apabila saya mula mengeluarkan kertas dinding, suami saya berkata, ‘Adakah anda pasti?'” Katanya dengan ketawa. “Tetapi ia adalah ruang tambahan dan saya mahu menjadikannya ruang yang menyeronokkan. Anak-anak suka melawan ayunan di sudut. “

Paige Ewing Photography
Brittany Hayes

Di tingkat atas, sebuah lorong aneh yang dipenuhi dengan dinding putih dan ukiran ogee membawa kepada bilik tidur. Hayes mengakui bilik kegemarannya di rumah adalah anak perempuannya Winter kerana ia sangat manis dengan skema warna yang lembut dan lapang.

Brittany Hayes

Salah satu projek kegemarannya juga keluar dari ruang itu: “Kami memasang lantai kayu oakwood yang belum selesai, dan saya menghabiskan lima malam melukis semuanya putih, kemudian dengan jalur kelabu,” katanya..

Brittany Hayes

Sekarang bahawa mereka menjual karya ini, apa yang akan datang? Hayes mengatakan mereka akan mencatatkan pengembaraan pengubahsuaian mereka dengan rumah baru mereka yang mereka dengan penuh kasih memanggil “Wonderland Bersejarah” mereka, rumah yang menarik yang dibina pada tahun 1908.

Disematkan pada Pinterest.

Untuk melihat lebih banyak gambar rumah mereka sekarang atau untuk bertanya tentang pembelian, lawati blog Hayes.