Bintang Flip atau Flop, Tarek El Moussa berkongsi gambar ‘titik terendah’ ​​dalam hidupnya

“Flip atau Flop” bintang Tarek El Moussa terus mencerminkan tentang “salah satu poin yang paling rendah dalam hidup saya,” berkongsi foto yang diambil dari dia ketika ia berjuang beberapa masalah kesihatan yang serius.

El Moussa mengambil ke Instagram untuk menyiarkan gambar dirinya selepas melawan dua jenis kanser dan kecederaan belakang yang serius.

“TIDAK malu untuk berkongsi !!! Ini adalah salah satu titik terendah dalam hidup saya !! “dia menulis dalam kapsyen foto itu. “Selepas menewaskan kanser dua kali saya mengalami kecederaan belakang yang mengerikan. Sepanjang 10 bulan saya kehilangan 50 pound dari semua sakit sakit yang menghalang saya daripada ingin makan dan saya mual sepanjang masa. “

Pada tahun 2013, bintang realiti itu didiagnosis dengan kanser tiroid selepas penonton menonton rancangan HGTVnya melihat ketulan yang mencurigakan di kerongkongnya. El Moussa juga didiagnosis dengan kanser testis pada masa yang sama, dia mendedahkan awal tahun ini. Kedua-dua jenis kanser tersebut adalah dalam pengampunan, katanya.

“Saya ingat hari-hari … dalam foto ini saya putih pucat … mata hitam … dan saya 169 pound !!” dia menulis mengenai foto itu. “Pakaian saya tidak sesuai dan kelihatan seperti saya memakai langsir! Foto ini adalah peringatan daripada apa-apa yang mungkin dengan harapan. “

El Moussa juga mengambil Instagram awal tahun ini untuk berkongsi foto dirinya semasa dia sakit dan kelihatan seperti “rangka” supaya orang “benar-benar memahami betapa sakit saya.”

El Moussa juga terpaksa mengatasi drama domestik selain pertempuran kesihatannya. Tahun lepas, dia dan isterinya dan HGTV costar, Christina El Moussa, dipisahkan dalam perpecahan yang sangat terbuka. Pasangan ini terus bekerja pada persembahan renovasi mereka, serta menaikkan dua anaknya.

‘Flip atau Flop’ akan berterusan walaupun Christina dan Tarek berpecah

Apr.25.201700:30