Bintang ‘Fixer Upper’ Chip Gaines bertindak balas terhadap kritikan anti-LGBT

“Fixer Upper” bintang Chip dan Joanna Gaines telah menarik berjuta-juta peminat dan membina sebuah empayar dengan pesona di rumah mereka dan bertentangan-menarik kimia. Tetapi bintang HGTV mendapati diri mereka dalam air panas bulan November lalu selepas artikel BuzzFeed memanggil mereka untuk menghadiri sebuah gereja di mana pastor “mengambil garis keras terhadap perkahwinan sejenis dan menggalakkan orang LGBT menjadi lurus.”

Jawatan itu menjadi tertanya-tanya jika ahli pengubahsuaian rumah yang berpangkalan di Texas sendiri adalah anti-LGBT.

BERKAITAN: Chip dan Joanna Gaines ‘sendiri’ Fixer Upper ‘pelancongan di Waco, Texas

Sekarang, Chip Gaines akhirnya membalas dengan blognya sendiri. Walaupun ia tidak langsung menyentuh artikel BuzzFeed, jawatan itu berjanji untuk “mengubah perbualan” pada tahun 2017, dan menggesa orang semua jalur untuk merawat antara satu sama lain dengan “maruah dan dengan cinta.”

Bintang ‘Fixer Upper’ Chip dan Joanna Gaines semakin terkenal, bagaimana mereka membuatnya berfungsi

18hb Oktober06:35

“Tahun lalu ini sukar, seumur hidup saya, saya tidak dapat mengingatkan kembali kemanusiaan. Banyak orang yang sedih dan takut dan marah dan ada gigitan bunyi yang diberikan kepada kita yang kelihatan seperti penghakiman, ketakutan dan bahkan kebencian , “tulis Gaines, yang kemudian mengatakan bahawa dia dan Joanna tidak akan membenarkan diri mereka menjadi” umpan “menjadi” menggunakan pengaruh kita dengan cara yang akan membahayakan dunia yang sudah mencederakan. “

“Rumah yang dibahagikan tidak boleh tahan,” tulis bintang itu.

“Joanna dan saya mempunyai keyakinan diri,” Gaines meneruskan. “Salah seorang daripada mereka adalah ini: Kami mengambil berat tentang anda kerana fakta yang mudah bahawa anda seorang, jiran kami di planet bumi, bukan tentang warna kulit anda, berapa banyak wang yang ada di bank, hubungan politik anda, seksual orientasi, jantina, kewarganegaraan atau kepercayaan. “

Lihat di dalam rumah Chip dan Joanna Gaines

20.20.201600:41

Perkara-perkara itu “menarik,” dia menulis, tetapi “tidak boleh menambah atau mengambil dari realiti yang kita sudah menarik untuk kamu.”

“Jo dan saya rasa dipanggil menjadi pembina jambatan. Kami mahu membantu memulakan perbualan antara orang yang tidak berfikir sama,” tulisnya, sambil menambah bahawa orang tidak selalu sependapat dengan satu sama lain. “Perselisihan bukan perkara yang sama seperti kebencian, tidak percaya dusta itu.”

BERKAITAN: Chip dan Joanna Gaines: Perbezaan menjadikan perkahwinan kami lebih kuat

“Kami mencadangkan beroperasi dengan cinta yang begitu nyata dan benar bahawa anda sanggup melancarkan lengan baju anda dan bekerja bersama dengan orang yang paling tidak seperti anda,” tulisnya. “Ketakutan membubarkan dekat. Kesan stereotaip kita dan imaginasi sia-sia apabila kita bekerjasama bersebelahan.”

“Inilah bagaimana rumah menjadi bersatu,” menyimpulkan Gaines. “Fikirkan sejenak, ini boleh menjadi salah satu kisah pemulihan terbesar sepanjang masa.”