Bagaimana seorang wanita menghidupkan kabinet alat Husky ini ke pulau dapur yang sempurna

Anda tahu bagaimana kami tidak pernah mempunyai simpanan yang cukup dan ruang balas di dapur? Saya menyelesaikan masalah itu dengan sebuah pulau penyimpanan dapur yang saya buat dengan menggodam 52 “alat dapur Husky yang menyeluruh – ya, jenis yang dibuat untuk mekanik, gulung pada roda dan mempunyai sembilan laci dan satu blok daging.

Ketahui cara membuat rak wain DIY, pemegang kaca

Oktober.27.201602:57

Mengapa saya mahu ini untuk dapur saya, anda bertanya? Jawapannya mudah: Ia mempunyai 16,361 inci padat penyimpanan dan kos hanya $ 329. Dan ia memerlukan sedikit kerja.

Jika anda suka warna, maka anda akan ditetapkan! Tetapi saya mahu meringankan sedikit perkara, dan oleh itu satu-satunya perubahan yang saya buat adalah untuk cat putih enamel hitam. Setelah ringan mengisar permukaan logam dan menyentuh roda dan tepi aluminium laci, saya memohon lapan kot cat semburan enamel putih, mengasah ringan dengan kertas pasir yang halus di antara kot. Ini mengambil masa tiga hari, tetapi ia kelihatan hebat! Apabila segala-galanya kering, saya menyeka bahagian dalam laci itu kemudian dilapisi dengan pelekat laci ultra-pegas.

Dengan a little paint and patience, this mechanic's work station can become a practical fixture in your kitchen.
Dengan sedikit cat dan kesabaran, stesen kerja mekanik ini boleh menjadi perlawanan praktikal di dapur anda. HomeDepot.com

Permata mahkota pulau simpanan adalah laci atas empat kaki panjang. Ia sangat sesuai untuk memaparkan setiap botol, balang, pakej dan timah rempah dan perasa saya dengan kemas. Dan bercakap tentang kemudahan – rempah mudah dicari dan menyimpannya di pulau baru kami membebaskan dua rak di dalam kabinet dapur.

BERKAITAN: Lihat apa dapur ini kelihatan seperti $ 800 makeover DIY

Terdapat lapan laci dua kaki lebar yang berbeza-beza – kira-kira 1 ¾ “dan 2 ¾” untuk laci tengah dan 8 “untuk laci bawah. Saya menggunakan alat tukang periuk untuk memasak alat dan kuali, mendedahkan laci untuk setiap kumpulan – pisau, spatula / whisks, sudu / pembalik / tong dan kuali. Segala-galanya berada di tempatnya, jadi ia membuat mencari dan menyimpan barang-barang dengan mudah.

Ini Husky mobile work bench makes the perfect kitchen island.
Penulis berpose dengan bangku kerja mudah alih Husky, yang menjadikan pulau dapur yang sempurna.Karen Gibbs

Dua laci yang lebih dalam di bahagian bawah adalah sempurna untuk kastor besi tuang dan pasu yang sangat besar dengan penutup. Tidak ada lagi kecederaan apabila mengambil periuk bawah dalam timbunan.

BERKAITAN: Penggemar DIY ini menggunakan perubahan ganti untuk membuat lantai yang luar biasa di masa lapangnya

Sebagai tambahan untuk menyelaraskan dapur, pulau ini menyediakan permukaan kerja blok zakar 52 “X 18” yang mengagumkan, sesuatu yang sangat berguna, terutamanya semasa cuti. Tambahan pula, seluruh pulau berada di atas roda, jadi ia boleh dipindahkan dengan mudah apabila menyapu atau membersihkan lantai.