Apa yang ingin tinggal di katil dan sarapan Chip dan Joanna Gaines

Sekiranya anda sentiasa mahu mempunyai rumah “Fixer Upper” anda sendiri tetapi tidak tinggal di Waco, Texas, ini mungkin perkara terbaik yang akan datang. Peminat-peminat siri ini boleh mengalami Chip dan Joanna Gaines asal dengan tinggal di tempat tidur dan sarapan yang terkenal, Magnolia House. (Psst, mereka mempunyai yang baru membuka musim gugur ini!)

Apa it's like to stay in Magnolia House
Apa rasanya tinggal di Magnolia HouseNBC

Walaupun agak sukar untuk menempah (tempahan dipenuhi selama enam bulan apabila ia mula-mula diumumkan pada Februari 2016), penulis Lauren Matthews dari Country Living menjaringkan tempat yang didambakan pada kalendar dan mendapat pengalaman tangan pertama dan sarapan pagi. Di bawah ini, lihat beberapa pemerhatiannya yang paling menarik tentang apa yang ia suka tinggal di sana:

1. Anda menyewa seluruh rumah, bukan hanya sebuah bilik.

Walaupun ia dipanggil katil dan sarapan pagi, Magnolia House adalah lebih banyak sewa percutian sejak anda menempah seluruh rumah. Walaupun hanya anda dan pasangan anda dalam perjalanan pasangan, anda perlu mengambil segala-galanya. Kos boleh setinggi $ 995 malam bergantung pada ketika anda berada di sana.

Tetapi ia mempunyai kelebihan apabila anda menempah percutian keluarga atau hujung minggu dengan rakan-rakan. Maksimum lapan orang boleh tinggal di rumah, jadi ia boleh menjadi lebih menyenangkan untuk tinggal di sana daripada beberapa bilik hotel.

2. Ia penuh dengan kemudahan.

Selain segelintir kupon untuk Pasar Magnolia, kedai hiasan rumah Gaines, anda akan mendapat banyak barangan berguna di sekitar rumah yang ditempatkan di sana untuk menjadikan penginapan anda lebih menyeronokkan. Stok kopi stok, air botol, peralatan mandi, buku panduan tempatan, kabel pengecas, payung, permainan papan, DVD dan semua perkakas, periuk dan alat yang anda perlukan untuk memasak hidangan empat hidangan hanyalah beberapa perkara yang ditemui oleh Matthews semasa dia tinggal.

3. Bersedia untuk orang yang memandu dan mengambil gambar.

Ini boleh menjadi baik atau buruk bergantung pada bagaimana anda melihatnya. Matthews berkata bahawa rumah itu adalah “Penggemar Atas” tarikan peminat yang dapat membuatkan anda merasa sedikit seperti anda tinggal di dalam tongkat ikan. Sebenarnya terdapat tanda-tanda yang terdapat di pintu rumah yang berbunyi: “Untuk privasi dan keselamatan tetamu kami, jangan masukkan harta itu.”

Selepas membiasakannya, Matthews berkata ia menjadi seronok untuk memberi gelombang dan senyuman di semua peminat yang berlalu. Sekiranya anda ingin tahu bagaimana ia menjadi selebriti, mungkin ini adalah penyewaan yang baik untuk anda.

Chip dan Joanna Gaines berkongsi rutin waktu pagi mereka

18hb Oktober01:03

Baca lebih banyak pengalaman Matthews di Country Living.