Adakah anda berani untuk tinggal di sini? Rumah ‘Amityville Horror’ untuk dijual

Mahu membeli sekeping sejarah seram?

Rumah “Amityville Horror” di Long Island berada di pasaran dengan harga $ 850,000. Ia adalah tempat pembunuhan beramai-ramai tragis pada tahun 1974, ketika seorang lelaki menembak orang tuanya dan empat adik beradik. Peguamnya mengatakan suara di rumah membuatnya melakukannya, tetapi itulah realiti berakhir dan “Amityville Hoax” bermula, menurut penduduk tempatan dan agen penyenaraian Gerald O’Neill dari Coldwell Banker Harbour Light.

Dengan ihsan Zillow

Mereka memberi sedikit kepercayaan kepada cerita-cerita yang dikatakan dalam buku terlaris dan dua filem, semuanya disebut “The Amityville Horror,” berdasarkan yang menghantui keluarga yang tinggal di sana sebentar selepas pembunuhan.

Dengan ihsan Zillow

“Ada empat pemilik sejak pembunuhan dan tiada seorang pun daripada mereka yang berlari keluar dari rumah, dan tidak ada pengalaman aneh,” kata O’Neill. Saudaranya sendiri tinggal di sana selama sedekad dengan keluarganya.

Dengan ihsan Zillow

Rumah dua tingkat dengan asrama dapat dikenali dari sampul buku dan dari filem, walaupun seni bina Kolonial Belanda juga cocok dengan ribuan rumah lain yang dibina pada tahun 1920-an. Sebenarnya, penjajahan yang sama kira-kira 100 batu jauhnya di New Jersey adalah set di lokasi untuk filem 1979.

Dengan ihsan Zillow

Terletak di Sungai Amityville di kampung yang mengantuk yang pertama diselesaikan oleh orang Eropah pada tahun 1600-an, rumah itu mempunyai 3,600 kaki persegi dan mempunyai lima bilik tidur dan empat bilik mandi. Terdapat bot boathouse dan slip bot dengan pemandangan air yang damai.

Dengan ihsan Zillow

“Saya tahu rumah itu selama 50 tahun,” kata O’Neill, yang menghabiskan banyak masa di sana untuk membesar, ketika seorang teman tinggal di rumah.

Dengan ihsan Zillow

Alamat ini berbeza dari ketika pembunuhan berlaku, kerana pejabat pos mengubahnya atas permintaan salah seorang pemilik. Tetapi orang masih tahu rumah itu, dan O’Neill berusaha keras untuk “mengelakkan mana-mana orang yang ingin melihat rumah hanya untuk melihatnya.”

Dengan ihsan Zillow

Berkaitan:

  • Adakah Jennifer Lopez Beli Bel Air Estate Sela Ward?
  • Adele Says ‘Hello’ ke Beverly Hills Estate
  • Wes Craven’s Bekas LA Home Will Make You ‘Scream’