12 mesti membaca buku untuk musim panas, menurut tiga penulis paling laris

Dengan sekolah keluar dari sesi dan percutian yang menjulang, tiba masanya untuk membaca musim panas yang baru.

HARI INI duduk dengan pengarang terlaris New York Times, Brad Thor, Isaac Fitzgerald dan Jane Green untuk mempelajari beberapa pilihan kegemaran mereka untuk musim ini.

3 bacaan musim panas terbaik, mengikut cacing buku yang disahkan

Jul.03.201805:23

Fiksyen

Brad Thor: ‘Buku M: A Novel’ oleh Peng Shepherd

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

“Buku M: A Novel” oleh Peng Shepherd

$ 17Amazon

Novel penari Peng Shepherd mengikuti suami dan isteri di tengah-tengah fenomena yang misterius yang menghapuskan bayang-bayang manusia, yang membawa kepada wahyu yang menakutkan.

“Perokok suci,” kata Thor, “Apa debut hebat! Penilai telah memanggilnya ‘anggun dan riveting’ dan anak lelaki, betul mereka. Apa yang berlaku adalah perjalanan yang sangat menarik dan pelik.”

Jane Green: ‘My Ex-Life’ oleh Stephen McCauley

‘Kehidupan Saya’ oleh Steven McCauley

$ 14Amazon

“Satu komedi yang cerdas, lucu yang ditulis dengan baik tentang seorang lelaki gay berusia pertengahan yang mendapati dirinya tiba-tiba terlibat dalam kehidupan isterinya ketika mereka cuba mencari hubungan mereka. semua orang. “

Isaac Fitzgerald: ‘Ada, Ada’ oleh Tommy Orange

‘Ada, Ada’ oleh Tommy Orange

$ 14Amazon

Dewasa muda

Brad Thor: ‘Love & Luck’ oleh Jenna Evans Welch

“Cinta & Nasib” oleh Jenna Evans Welch

$ 15Amazon

Buku kedua Jenna Evans Welch, ‘Love & Luck,’ yang didahului oleh novel sulungnya iaitu “Love & Gelato,” mengikuti seorang gadis muda yang melarikan diri ke Eropah dengan hati yang patah dan dorongan untuk menemui dirinya.

“Ia lucu, cepat dan sangat pintar,” kata Thor. “Tonton penulis ini terus melambung. Dia luar biasa.”

Jane Green: ‘Isnin Tidak Akan Datang’ oleh Tiffany D. Jackson

‘Isnin Tidak Akan Datang’ oleh Tiffany D. Jackson

$ 10Amazon

“Buku pertamanya, Allegedly, adalah buku terlaris yang hebat, dan yang satu ini sama hebatnya. Apabila kawan terbaik Claudia Isnin hilang tanpa jejak, Claudia tidak dapat menjawab apa-apa. nampaknya, dan garis plot yang dipenuhi dipenuhi dengan isu-isu sosial seperti kelas, bangsa, dan penyalahgunaan. Indah dilakukan dan sangat menarik, “laporan Green.

Isaac Fitzgerald: ‘The Color Astonishing of After’ oleh Emily X. R. Pan

‘The Color Astonishing of After’ oleh Emily X.R. Pan

$ 11Amazon

“Pergerakan Emily XR Pan yang bergerak dan ajaib ini mengikuti Leigh, seorang gadis separuh putih dan separuh Taiwan yang pergi ke Taiwan untuk bertemu kakek dan neneknya buat kali pertama, selepas ibunya bunuh diri. ke dalam topik yang sangat sukar dengan kepekaan dan hati, dan perjalanan Leigh pergi adalah nyata, bermanfaat, dan emosi menawan sepanjang jalan melalui. “

Bukan fiksyen

Brad Thor: ‘The Soul of America’ oleh Jon Meacham

“The Soul of America” ​​oleh Jon Meacham

$ 18Amazon

New York Times No. 1 penjual terbaik ‘The Soul of America,’ oleh Pemenang Hadiah Pulitzer Jon Meacham meneroka keadaan semasa politik Amerika yang memecahbelahkan dengan menganalisis momen politik kritikal dalam sejarah Amerika.

“Ini adalah sejarah yang hebat, yang mengangkat Amerika,” kata Thor. “Untuk memahami masa kini, kita harus melihat ke masa lalu, dan itulah yang dilakukan oleh buku ini.”

Jane Green: ‘Dari Sudut Oval’ oleh Beck Dorey-Stein

‘Dari Sudut Oval: Memoir’

$ 13Amazon

“Pelayan yang lazat, dan menghairankan mengasyikkan dengan pantas di belakang tabir pentadbiran Obama. Lucu dan pantas, dengan pengetahuan dalaman yang sangat baik,” kata Green.

Isaac Fitzgerald: ‘Bukan Itu Buruk’ oleh Roxane Gay

‘Bukan itu buruk’ oleh Roxane Grey

$ 11Amazon

Bonus Web

Brad Thor: ‘Bunuh diri Barat’ oleh Jonah Goldberg

“Bunuh diri Barat” oleh Jonah Goldberg

$ 17Amazon

Esei peribadi Jonah Goldberg yang paling laris, ‘Suicide of the West,’ merujuk kepercayaannya bahawa pulangan Barat terhadap tribalisme, populisme, nasionalisme dan politik identiti meletakkan demokrasi moden yang berisiko.

“Salah satu buku terbaik yang pernah saya baca! Saya sangat menyayangi ‘Bunuh diri Barat,'” kata Thor. “Ia begitu pintar, sangat menghiburkan dan pembukaan mata.”

Jane Green: ‘Little Big Love’ oleh Katy Reagan

‘Little Big Love’ oleh Katy Reagan

$ 13Amazon

“Bertuah dan cantik, kami bertemu dengan Zac yang berumur sepuluh tahun yang bertekad untuk mencari ayahnya yang sebenar dan menyatukannya dengan ibunya.

Isaac Fitzgerald: ‘Florida’ oleh Lauren Groff

‘Florida’ oleh Lauren Groff

$ 14Amazon

Brad Thor adalah pengarang siri Scotland Harvath yang popular, termasuk “Penggunaan Angkatan,” “Spymaster” dan “The Lion of Lucerne.” Lihat lagi dari Brad Thor.

Untuk lebih banyak musim panas baca check out:

  • JAGA HARI INI berkongsi pembacaan musim panas kegemaran mereka

  • Berminat dengan buku yang anda lihat pada HARI INI? Inilah senarai penuh

  • 13 musim panas yang paling dijangka akan dibaca pada 2018, menurut Goodreads