Catfight Alert: Bristol Palin vs. Meghan McCain!

Kita dapat melihat permusuhan dari rumah kita!

Bristol Palin tidak meluangkan masa untuk mengambil mantel keluarga secara terbuka menelefon pembencinya (atau dalam kes ini, yang dikatakan sebagai pembenci), dan sementara Levi Johnston adalah objek pertama kegelisahannya, Palin kini nampaknya telah meletakkan seluruh klan McCain dalam perarakannya.

Dalam petikan baru dari memoirnya, Bukan Takut Kehidupan: Perjalanan Saya Jadi Jauh, Palin secara terbuka membincangkan hubungannya dengan Meghan dan Cindy McCain, dan, untuk meletakkannya dengan sedikit, tidak ada apa-apa cinta yang hilang di antara rival-rawan Republikan ini.

Dalam buku itu, yang dijadualkan pada hari Jumaat tetapi dikutip oleh ABC News, anak perempuan Sarah Palin yang berusia 20 tahun mendedahkan butiran pertemuan pertama beliau dengan keluarga politik dan mengatakan bahawa anak perempuan John McCain “mengabaikan kami sepanjang lawatan itu.”

Dia menambah bahawa dia tidak mendapat getaran fuzzy yang hangat dari 26 tahun dan bahkan “telah mencurigai saya mungkin perlu menonton punggung saya.”

“Setiap kali kita melihat Meghan, dia seolah-olah sentiasa memeriksa kami, membandingkan keluarga saya dengannya dan mengadu,” katanya. “Oh, yang mengadu.”

Walaupun dia dengan bijak menunjukkan rasa tidak cukup untuk membawa senator ke dalam parti politiknya dalam pertempuran, Bristol sepertinya tidak mempunyai pendapat yang lebih baik mengenai Cindy. Dan tidak keberatan membawanya ke dalam pergaduhan.

“Saya tidak pernah melihat orang ramai dengan bagasi Louis Vuitton begitu banyak, begitu banyak telefon bimbit, dan begitu banyak pembantu yang tetap melakukan rambut dan solek,” tulisnya, terus mengatakan bahawa Cindy kelihatan “seperti seorang ratu” dan membawa “dirinya sendiri seperti royalti. ”

Tetapi kesilapan Cindy yang paling buruk – sekurang-kurangnya di mata Bristol – adalah percubaan yang tidak dimintanya untuk mengingatkan dirinya kepada keluarga Palin yang masih muda, khususnya, memanggil masa yang Cindy ditawarkan sebagai ibu sayang kepada anak lelaki Bristol yang belum dilahirkan, Tripp.

“Saya baru sahaja bertemu dengannya dan saya tertanya-tanya mengapa dia mahukan sebarang jenis penjagaan atas anak saya.”

LEBIH: Semak wajah baru Bristol Palin!

Sudah tentu, tidak ada yang teruk seperti vitriol Bristol yang dikhaskan untuk Levi Johnston, yang dia panggil “gnat,” penipu bersiri (yang secara kebetulan didakwa menjadi abang kepada Tripp ketika masih bersama Bristol), mendakwa dia “mencuri “keperawanannya semasa dia mabuk pada penyejuk anggur, dan memberitahu Bristol bahawa anak mereka yang belum lahir” lebih baik menjadi budak raja. ”

Dan apa dengannya dalam peranan dan semua, dia juga mempunyai beberapa perkataan untuk dikongsi dengan pesaingnya Dancing With the Stars.

“Saya nampak beberapa peserta bertungkus-lumus ketika mereka menyedari bahawa kami akan bertahan untuk menari hari yang lain,” kata beliau dan rakan sepasukannya, Mark Ballas. Beberapa rakan sekerja, dia berkata, “secara harfiah tidak akan bercakap dengan kami atau mengakui kehadiran kami.”

Jadi, apa yang dikatakan oleh mangsa-mangsa tembakan periuknya? Nah, sebahagian besar mereka enggan untuk mengambil umpan dan memberikan publisiti Bristol lebih banyak daripada yang telah dia lakukan dengan melibatkan diri dalam perang awam kata-kata. Atau mungkin mereka belum membaca buku itu lagi.

Tetapi satu orang telah terjatuh, dan tidak mustahil untuk mengetahui bahawa orang itu adalah Meghan McCain.

Menurut Meghan, kebolehan memeriksa kebolehan Bristol menyaingi ibunya (dengan kata lain, tidak ada) dan dia mengeluarkan retort kelas yang paling mungkin untuk serangan ke atas keluarganya.

“Sambutan saya kepada Bristol Palin,” dia tweet hari ini, memberikan satu-satunya maklum balas kepada topik itu. Tweet itu dikaitkan dengan video YouTube di belakang tabir dari jejak kempen di mana Meghan dilihat bergulat dengan “manis, manis” Piper Palin dan memberinya mengambil alih calon penama VP.

“Saya tidak boleh lebih teruja dengan pilihan ini,” katanya. “Ia adalah tiket saya yang ideal … Dia adalah segala-galanya yang mungkin saya harap dalam pasangan saya bapa, saya tidak teruja … Saya sangat bangga kerana ini adalah pilihan ayah saya untuk naib presiden. akan meletup dengan bangga untuknya dan dia. ”

Sudah tentu, itu bukan untuk mengatakan bahawa Meghan sentiasa menyimpannya begitu bergaya. Kejatuhan terakhir, Meghan mengambil beberapa penggali di klan Palin sambil mempromosikan buku sendiri, Kotor, Politik Sexy, memberitahu Jon Stewart bahawa menjadi anak perempuan yang dihantar kepada seorang perunding imej sementara seorang remaja hamil ditinggalkan sendirian “tidak sedikit untuk harga diri anda. ”

Kami akan mengatakan itu satu-semua.

PHOTOS: Hollywood Dapat Politik