Bumbo-riding babies on Roombas not cool

Pada mulanya, video itu comel, walaupun jinak, oleh piawai YouTube: Bayi di kerusi Bumbo diletakkan di atas Roombas, pembersih vakum robot yang berputar dan membersihkan sehingga anda tidak perlu. Dan selama bertahun-tahun, terdapat banyak video yang berkaitan dengan Roomba yang menunjukkan anjing, kucing, kelinci dan bayi robot yang mengagumkan. Tetapi perkara bayi kereta bumper mengambilnya secara keseluruhan ‘arah nother.

Dalam “Gadis kecil kami dan kepalanya yang amanah, Irene the Roomba,” misalnya, Irene berputar pada bayi, dan sebagai ibu bapa mengangkat gadis bayi di kerusinya dari robot, Irene bergerak dengan cepat, mungkin senang dibebaskan pekerjaan yang dia tidak mahu lakukan: Keranjang di sekeliling orang-orang kecil.

“Kami mendapat kerusi bayi daripada rakan-rakan hari ini dan segera menggunakannya untuk menganiaya anak kami!” nota salah seorang ibu bapa dalam keterangan di bawah video, yang diposkan baru-baru ini.

Nor adalah ini penggambaran Bumbo / Roomba yang pertama. Pemeriksaan video YouTube menunjukkan eskara yang serupa (“Cameron on bumbo on roomba,” “Baby T’s Roomba Rodeo,” “Bumbo + roomba = boomba”) dan beberapa yang kembali beberapa tahun (“Roomba Ridin Baby”).

Sesetengah komen adalah baik. “Saya benar-benar suka bagaimana faham bayi itu,” adalah satu ulasan mengenai Irene the Roomba dan pelumba kecilnya. “Kami memerlukan versi saiz dewasa ini” adalah satu lagi.

“Walaupun saya agak bimbang tentang bayi yang jatuh, dia tidak menyangka apa yang berlaku dan ibu bapanya berada di sana jadi nampaknya baik,” kata seorang pemerhati yang kelihatan rasional. “Itulah satu bayi yang sejuk, dia meletakkannya dan membuat ibu bapanya kelihatan konyol.” INI adalah apa yang anda lakukan dengan masa lapang anda, ibu dan ayah kerja yang baik, saya akan duduk di sini dan tidak peduli. ‘ “

Sekurang-kurangnya dua video Bumbo / Roomba bayi baru sahaja disiarkan hari ini, “Baby Riding roomba + bumbo” dan “Cameron on bumbo on roomba.” Katanya di atas berkata: “Caroline mempunyai idea yang luar biasa untuk meletakkan bayi itu di atas bumbo di roomba! Ia hebat seperti perjalanan teacup di Disneyland!”

Tetapi, hey orang: Ia bukan perjalanan penumpang. Ia bukan Disneyland. Dan pembersih vakum robot adalah sekeping mesin yang tidak dimaksudkan untuk bayi, haiwan peliharaan atau makhluk hidup yang anda berikan sedikit tentang – DURRRR.

Cerita yang berkaitan:

  • Tombol April Fools YouTube kembali menyala?
  • Rombongan ‘Asians’ pelajar UCLA menyalakan maklum balas YouTube
  • Masalah wanita pancing teks yang lebih besar daripada kemasyhuran YouTube

Semak Technolog on Facebook, dan di Twitter, ikuti Suzanne Choney, yang tidak mengesyorkan ibu bapa atau saudara lakukan ini. Sama sekali.