Hilaria Baldwin mengatakan bahawa Bayi No. 4 adalah kehamilan pertama ‘dirancang’ dengan Alec

Alec Baldwin dan isterinya, Hilaria, mengejutkan peminat minggu lepas dengan mengumumkan mereka mengharapkan anak keempat mereka bersama-sama.

Sekarang, Hilaria telah mendedahkan bahawa Bayi No. 4 adalah kehamilan yang dirancang pasangan pertama. Ibu dan ayah yang sibuk sudah mempunyai tiga anak di bawah umur 4 tahun di rumah, ahli kecergasan memberitahu majalah People, tetapi setelah mengalu-alukan anak bongsu mereka, Leo, 13 bulan yang lalu, mereka memutuskan untuk merancang untuk yang lain.

Gambar:
Alec Baldwin dan isterinya, Hilaria, berpose dengan dua anaknya, Carmen dan Leo.FilemMagic

“Kami seperti, ‘Oh, adakah kita mempunyai anak lain?'” Kata Hilaria, 33 tahun. “Kami seperti, ‘Anda tahu apa? Mari kita cuba sesuatu yang berbeza – mari kita cuba.’ (Dengan) yang lain, itu tidak seperti kita seperti, ‘Ya Tuhan, bagaimana keadaannya?’ Tetapi ini adalah satu-satunya yang kami (dirancang). “

Sekarang pasangan itu, yang mengikat simpulan pada tahun 2012, menjangkakan anak ketiga mereka akan datang musim luruh. The littlest “Baldwinito” akan menyertai sedikit Leo dan saudara kandungnya yang lebih tua Rafael, 2, dan Carmen, 4.

Seluruh keluarga teruja, tetapi mungkin tiada siapa yang lebih daripada Carmen, yang diberitahu dia akan menjadi kakak besar beberapa hari sebelum pasangan itu mendedahkan berita besar di Instagram.

“Dia seperti, ‘Saya tidak sabar untuk memberitahu semua orang di sekolah!’ Kami berjalan keluar pintu dan dia seperti, ‘Ada bayi di perut mama saya!’ Saya seperti, ‘Hentikan, belum lagi! Kita belum lagi menceritakannya!’ “Kata Hilaria kepada Rakyat, ketawa.

Tidak ada yang membuat Hilaria lebih gembira daripada keluarga yang ramai, tetapi dia yang pertama mengakui dia tidak pernah tahu berapa banyak anak yang dia mahu.

Kata ibu gembira, “Saya tidak tahu berapa banyak yang saya suka dan saya benar-benar menyukainya.”

Alec dan Hilaria Baldwin mendedahkan jantina bayi yang mereka harapkan

Nov.06.201700:23