Whole Foods meluncurkan bar mac dan keju yang pertama dengan menara keju 100-pound

Whole Foods menawarkan cara baru untuk menarik perhatian media. Pasti, mereka memotong harga dan membiarkan kami mengisar mentega kacang segar kami.

Tetapi sekarang, mereka menyedihkan kami dengan makanan selesa utama: makaroni dan keju.

Keseluruhannya Foods mac and cheese bar
Seluruh Makanan

Lokasi baru di Stesen Union Denver akan menjadi negara pertama yang mempunyai bar mac dan keju sendiri (Wisconsin, anda dirompak!) Sebagai tambahan kepada persembahan makanan lain yang disediakan.

Bar, yang akan menjadi kira-kira 6 kaki panjang, akan menyediakan pelbagai pilihan berkrim, cheesy termasuk tomato klasik, panggang, daging babi yang menarik barbeku dan versi vegan untuk rakan-rakan bebas tenusu kami.

Di samping bar, Whole Foods juga akan mempunyai paparan menara 100 paun buatan tangan dari vendor tempatan … dan ia akan dibuat sepenuhnya dari keju.

Twitter sudah menjadi berita liar, dengan ramai yang memohon rantaian runcit untuk memperluaskan bar mac dan keju ke kedai tempatan mereka.

Tetapi Thrillist membuat titik yang sangat baik bahawa pilihan topping mac dan keju sudah tidak berkesudahan jika anda cukup giat untuk menggunakannya sebagai asas mangkuk anda (seperti yang anda lakukan dengan nasi atau couscous dalam mangkuk gandum) dan kemudian topinya dengan bahan-bahan dari bar panas sedia ada yang terdapat di Whole Foods.

Jangan pergi sejauh meletakkan alpukat di dalam campuran.

Whole Foods baru dibuka pada 15 Nov, tetapi kita yang tidak tinggal di Denver hanya perlu melihat suapan Instagram kami.

Tidak ada kata-kata dari rantaian jika dan ketika bar mac dan keju akan tersedia di lokasi lain, tetapi kami pasti orang-orang di mana-mana mempunyai selera makan yang tidak dapat dimakan untuk karbohidrat yang ditutupi dengan masin, keju gooey.

Loading...