Trader Joe mempunyai ravioli baru yang akan anda buat sepanjang musim panas

Burrata – sepupu krep mozzarella – adalah salah satu ramuan makanan yang bergaya yang kita tidak fikir kita akan dapat mendapat cukup.

Kes pada titik: Sweet Corn Trader Joe, Burrata & Basil Ravioli. Apabila saya melihatnya di rak hujung minggu ini, saya segera membuang beberapa bungkusan ke dalam troli saya, melihat ke atas bahu saya, tertanya-tanya mengapa keseluruhan kedai tidak turun ke atas kes peti sejuk ini.

Jagung burrata ravioli
Anda tidak akan minta maaf: Pedagang Jagung Sweet Joe, Burrata dan Basil Ravioli pergi untuk $ 3.49 setiap pakej dan boleh didapati di dalam peti sejuk.Tracy Saelinger

“Whoa! Apa ini?” orang yang sedang bernazar itu berseru kepada saya dan kemudian beralih kepada rakan sekerja: “Adakah anda melihat ini?”

Saya sentiasa tahu bahawa saya telah menyerang emas di Trader Joe apabila para kakitangan teruja tentang penemuan baru juga.

Ia adalah kira-kira pukul 10 pagi ketika saya pulang ke rumah, tetapi saya tidak peduli: saya mempunyai ravioli untuk sarapan – dan ia tidak mengecewakan.

Jagung dan burrata bermain dengan baik – kemudian membuang pasta dan kemangi? Minda ditiup.

Jagung burrata ravioli
Kami akan berada di sini, makan ini ravioli jagung-burrata, yang kami dilemparkan dengan beberapa minyak zaitun dan berkhidmat di arugula.Tracy Saelinger

Saya merebus pasta, membuangnya dengan sedikit minyak zaitun, seperti pakej yang dicadangkan, kemudian disalurkan ke atas beberapa arugula dan menaburkan beberapa biji jagung yang dicukur di atas untuk menyentuh sentuhan hujung minggu istimewa. Saya juga mencubanya dengan pesto juga, yang menjadikannya lebih ketagihan.

Pasta, yang mempunyai jalur berwarna kuning yang ceria di dalamnya, dipenuhi dengan biji jagung yang berwarna kuning terang dan terang, dan campuran ricotta dan burrata dengan bit buas.

Ia adalah jenis hidangan bercita-cita saya impikan membuat dari awal pada musim panas, tetapi dalam realiti, tidak pernah dilakukan. Dan ia mudah dilalui sebagai restoran khas di sebuah restoran kejiranan dengan harga $ 22 sekeping – tetapi dalam kes ini hanya $ 3.49 untuk pakej sekitar 14 hingga 15 ravioli. Ia layak untuk pesta makan malam musim panas istimewa – dan tidak perlu dikatakan, saya akan kembali untuk lebih.