Red Lobster cuba membuat udang galah dan wafel

Fikirkan ayam dan wafel adalah kegembiraan yang paling manis dan gurih, yang sangat digemari?

Bersedia untuk versi Red Lobster. Rangkaian makanan laut mengambil klasik Selatan di bawah laut dengan tawaran terbaru untuk Lobsterfest: udang dan wafel.

Bergolak? Jangan menilainya, namun.

Merah Lobster is putting its own spin on a classic dish with Cheddar Bay Biscuit waffles.
Red Lobster meletakkan spinnya sendiri pada hidangan klasik dengan wafel Cheddar Bay Biscuit. udang kara merah

Pertama, rantaian ini tidak menggunakan wafel buttermilk tradisional sebagai asas.

Wafel ini adalah putaran pada salah satu barangan yang paling didambakan dalam rantai lobster: Cheddar Bay Biscuits yang terkenal. Campuran biskut dicurahkan ke dalam pembuat wafel dan dimasak sehingga dibilas, kemudian diakhiri dengan ekor udang lobster goreng dan gerimis sirap maple. Ia asin, ia adalah rangup, ia manis, ia sihat.

Lobster dan wafel akan debut di Red Lobster, yang baru-baru ini merayakan ulang tahun ke-50nya, pada 26 Mac. Jurucakap Red Lobster memberitahu TODAY Food bahawa item menu Lobsterfest baru hanya akan tersedia untuk masa yang terhad di semua lokasi tetapi tidak ada akhir- tarikh ditetapkan untuk jangka hidangan.

Dan hidangannya tidak murah, sama ada. Ia berharga $ 20 … tetapi hey, anda mendapat sarapan dan makan malam! Jam hidangan di 1080 kalori jadi anda pasti dapat meregangkannya menjadi dua kali makan.

Biskut merah Lobster sudah mempunyai beberapa kultus seperti berikut dan ia kelihatan seperti sekurang-kurangnya satu peminat cukup bersemangat untuk mencuba mashup udang lobster yang tinggi ini:

Satu perkara yang pasti, orang masih tidak dapat mendapatkan cukup biskut:

Cinta Biskut Bay Cheddar Bayi Red Lobster? Ketahui cara membuatnya di rumah!

Merah Lobster-Style Cheddar Bay Biscuits
Dapatkan Resipi itu

Biskut Bay Cheddar Bayi Gaya Lobster Merah

Casey Barber