Pengkritik yang paling sukar? Martha Stewart menandatangani sebagai hakim tetap pada ‘dicabut’

Sekiranya ada orang yang bersedia untuk membawa pesanan kepada dapur yang gila, itu adalah tuan kepada semua perkara yang menghiburkan, makanan dan organisasi. Jadi, berita baik untuk dapur “Dicabut” bahawa Martha Stewart menyertai panel hakimnya musim depan.

Martha Stewart
Martha Stewart, pengasas Martha Stewart Living Omnimedia Inc., senyap semasa persidangan Gateway ’17 Alibaba Group Holding Ltd. di Detroit, Michigan, A.S., pada hari Rabu, 21 Jun 2017.Bloomberg melalui Getty Images

Rangkaian Discovery mengumumkan Rabu bahawa Stewart akan menyertai siri Rangkaian Makanan yang melanda, Pelbagai laporan. Bagi yang tidak dikenali dengan persembahan itu, “Chopped” mempunyai penguji chefnya membuat hidangan unik dari sekumpulan bahan-bahan kejutan aneh di bawah sekatan masa yang ketat. Mari kita berharap bakul-bakul ini tidak dipenuhi dengan bahan kegemaran Stewart, rempah labu-apa saja atau minyak truffle.

Nasihat terbaik kami kepada chef yang bersaing? Ambil satu halaman dari buku Martha: Jika anda membuat keju panggang, pastikan anda meletakkan mayo di luar sebelum anda memasaknya, dan jika anda telur yang mendidih, lepaskannya segera apabila mereka mendidih.

Ramai orang teruja untuk menyaksikan pertembungan diva domestik berusia 76 tahun di huru-hara dapur dan rasa beberapa hidangan yang pelik.

Hakim “Chopped” dan “Chopped Junior” Ted Allen membagikan betapa gembira ia memiliki Stewart bergabung dengan panel:

Terdapat beberapa spekulasi sama ada Stewart akan menjadi hakim tetamu khas “Cincang”, kerana dia berada pada 2015 untuk acara bercuti “Cincang Junior”. Tetapi Allen menjelaskan bahawa dia akan berada di dalamnya untuk jangka panjang sebagai musim biasa sepanjang musim.

Satu tweeter begitu teruja, dia bersedia untuk memulakan agama yang berpusat di Stewart:

Dan kami pasti yang akan bergabung dengan agama ini:

Sesetengah, bagaimanapun, tidak mengalu-alukan perubahan dengan tangan terbuka:

Orang lain berharap VH1 bersama-sama membuat penampilannya (bukan?):

Dan sekarang, yang paling penting, Stewart boleh minum untuk “Never Have I Ever” menjadi hakim “Dicukur”.