Pelayan dan nenek dari 7 menerima tip $ 3,000 untuk kerja keras dan ‘tersenyum’

Michelle Bozeman tidak boleh berhenti tersenyum.

Pelayan berusia 50 tahun di restoran Rib Eye Ramblin Jack di Napavine, Washington, mendapat hujung yang sangat murah hati semasa peralihan pada petang Ahad. Pasangan yang melalui bandar menambah tambahan $ 3,000 – dengan bil $ 44 yang sederhana.

Waitress mendapat tip $ 3,000 pada cek $ 44

Mei.22.201801:02

“Saya mula-mula mengetahui apabila rakan sekerja berkata, ‘Adakah anda menyedari bahawa anda mendapat tip $ 3,000?” “Bozeman memberitahu TODAY Food, sambil menambah restoran itu sibuk sehingga dia tidak melihatnya sehingga pasangan itu telah lama berlalu.

“Saya melihatnya dan terkejut.”

Di belakang cek itu terdapat nota yang dibaca, “Terima kasih kerana tersenyum. Anda bekerja keras dan negara berada di tempat yang buruk.” Nota itu juga meminta dia melakukan sesuatu yang baik untuk orang lain dengan wang itu.

Bozeman, yang telah bekerja sebagai pelayan selama lebih dari 20 tahun, berkata pasangan itu telah bertanya tentang keluarganya dan dia bercakap dengan ringkas tentang bagaimana dia menyokong tiga anaknya sebagai ibu tunggal. Dia juga menyatakan kepada mereka betapa dia suka pekerjaannya dan orang yang dia kerjakan.

Pelayan gets $3,000 tip on $44 check
Pada skala kebahagiaan 1-10, pelayan Michelle Bozeman berkata dia berusia 10 tahun selepas menerima tip $ 3,000 di tempat kerja.Baik dari Michelle Bozeman

“Mereka hanya pasangan yang bagus,” katanya.

Untuk membayarnya ke hadapan, Bozeman berkata dia merancang untuk berkongsi beberapa wang dengan rakan sekerjanya. Dia juga merancang untuk merosakkan tujuh keturunannya, yang berumur antara tiga hingga 17 tahun.

Bozeman dan rakannya juga merancang perjalanan ke Ireland, yang telah mereka bicarakan untuk sementara waktu, tetapi isu wang menghentikan rancangan mereka.

Bagi apa yang dia mahukan dia dapat memberitahu orang asing yang memberikan tip, Bozeman berkata dia mahu mereka tahu banyak yang dia menghargai. Dia memberitahu HARI INI, “Apa yang akan berlaku dalam kehidupan saya, dan saya pasti akan membayarnya ke hadapan.”