Oreo debut baru rasa Cupcake Filled-tapi adakah ia baik?

Ambil satu liter susu! Kurang dari sebulan selepas ia melancarkan kue terinspirasi kayu manis-bun baru, Oreo berada di sana lagi.

Baru Oreo flavors revealed.
Rasa Oreo baru diturunkan.Brandon Goodwin / HARI INI

Dan seperti peristilahan edisi khas istimewa (lihat: adunan brownies dan s’mores), kedai yang memukul kedai minggu depan adalah berat pada nostalgia. Oreo Cupcake yang Diisi ini mengingatkan bahawa satu lagi citarasa yang dikasihi, coklat cangkir coklat yang penuh dengan tuan rumah. Ambil Oreo mempunyai dua wafer koko tetap koktail yang dibekalkan dengan krim vanila di tengah.

BERKAITAN: Buat chef chocolate-filled cupcake chef Chloe Coscarelli

Pembuat kue memberi New Yorkers pratonton ramuan baru hari ini di Oreo Wonder Vault pop timbul dan TODAY mengangkat pakej untuk rasa pertama. Keputusan itu? Menurut pengeluar multimedia kanan Brandon Goodwin, beg itu sangat aromatik apabila akhirnya kami retak.

Oreo debuts Filled Cupcake Oreos
Oreo

Tetapi cupcake, itu tidak.

“Rasanya serupa dengan Dunkaroo,” kata penyumbang TODAY Jordan Muto. “Ia sangat manis, jadi ia mencecah tempat jika anda memerlukan gula.”

Walau bagaimanapun, walaupun rasa tidak cukup sesuai dengan inspirasinya, editor HARI INI adalah peminat.

“Ini lazat, tetapi mereka juga rasa seperti banyak rasa Oreo yang lain,” kata editor rumah Amy Eley. “Dan percayalah, saya mempunyai banyak Oreos pada hari saya. (Yang berkata, saya mempunyai dua daripada ini dalam masa 10 saat.)”

Pengeluar Carter McKay mengulangi sentimen itu, “Ia seperti Oreo yang dipertingkatkan.”

BERKAITAN: Anda tidak akan percaya bahawa cupcake coklat ini adalah vegan!

Ingin memberikan Cupcake Oreo yang Dipilih untuk diri sendiri? Rasa baru akan tersedia secara nasional mulai 8 Februari.

Dean Cain membawa KLG, Hoda S’mores Oreos yang baru enak!

18.1.201502:03