Olive Garden’s Never Ending Pasta Pass kembali dengan kejutan hebat

Adakah anda sudah bersedia untuk membuat persediaan untuk cuti dengan mengatasi musim gugur ini? Berita baik! Olive Garden yang sangat popular tidak pernah berakhir Pas Pasta kembali Khamis ini – dan tahun ini, rantaian Itali mempunyai beberapa persembahan baru untuk peminat.

Untuk merayakan tahun ketiga persembahan hampir-anda-boleh-makan, Olive Garden menawarkan 22,000 Pass Pasta untuk penghormatan ulang tahun ke dua puluh dari Bowl Pasta Tidak Berakhirnya. Setiap pas akan berharga $ 100 dan menjadi baik untuk lapan minggu tanpa pasta, sos buatan sendiri, topping pasta, sup atau salad dan tong sampah dari 25 Sept hingga 19 Nov.

Taman Zaitun

Akses tidak terhad, yang bermaksud tidak ada peraturan untuk masuk untuk makan tengah hari dan kemudian kembali untuk makan malam.

Sebagai tambahan kepada pas $ 100, rantaian itu juga akan menjual 50 “Paspasa Pasta ke Itali” untuk pertama kalinya. Dengan perjanjian ini, 50 orang akan dapat membeli perjalanan menyeluruh untuk dua orang ke Itali untuk hanya $ 200. Olive Garden masih belum melepaskan butiran mengenai perjalanan tetapi kami berharap para pelancong bertuah itu dapat menikmati makanan Itali yang mereka inginkan semasa lawatan.

“Keghairahan tetamu kami telah membantu menjadikan Never Ending Pasta Pass sebagai fenomena tahunan,” MaryKate Rosack, pengarah pemasaran Olive Garden, memberitahu EKONOMI Makanan melalui e-mel. “Sekarang, dengan pengenalan Pasport Pasta kami ke Itali, kami teruja untuk menghantar superfans terbesar kami dalam perjalanan seumur hidup.”

Mereka “superfans” sememangnya sudah ketakutan sejak kembali kesepakatan pasta:

Kedua-dua jenis pas akan tersedia di PastaPass.com selama satu jam bermula hari Khamis, 14 September pada pukul 2 petang. ET. tetapi pada masa lalu, mereka biasanya sudah habis dijual dalam masa beberapa saat setelah pautan untuk membelinya langsung.

Kami bertaruh pas ini, terutamanya Pasport, akan menjual dengan cepat lagi tahun ini, jadi anda mungkin mahu bersedia pada papan kekunci anda awal jika anda mahu menipu perjanjian.