Minuman kentang McDonald semakin mendapat makeover cheesy

Apa yang boleh membuat kentang goreng Perancis kegemaran saya lebih baik?

Tutup dengan bacon dan keju cair, tentu saja.

Sayangnya, atau nasib baik untuk garis pinggang kami, McDonald’s belum menutup kerangnya dengan tambahan-sehingga kini. Rantaian makanan cepat saji baru-baru ini melancarkan Bacon yang Dimuatkan Bacon dan Keju Kentang Keju.

McDonald’s

Nama ini cukup jelas, tetapi bakul arteri yang tersumbat itu akan menyebarkan kentang goreng McDonald yang dihiasi dengan saus keju cheddar dan kepingan buah applewood. Kentang yang dimuatkan akan berjalan $ 3,99 dan, kata rantai itu, ia dimaksudkan untuk dikongsi oleh dua pelanggan.

Jika anda benar-benar suka kentang goreng, jangan terlalu teruja. Kentang ini telah dilihat di kawasan Pittsburgh yang lebih besar, pusat West Virginia, tenggara Ohio, dan Kentucky timur, tetapi sampingan itu tidak tersedia secara kebangsaan lagi.

Masih banyak peminat goreng Perancis yang mengambil media sosial untuk menyatakan kegembiraan mereka pada tawaran baru:

Sama seperti pelancaran ujian yang lain, McDonald’s boleh melancarkan sampingan yang dibarisi jika kentang goreng baik. Setakat ini, beberapa lokasi McDonald’s antarabangsa, seperti McDonald’s Mexico, China dan Australia, mempunyai variasi cheddar dan daging goreng topped pada menu mereka untuk beberapa waktu.

Sudah tentu, jika anda tidak berada dalam jarak memandu di salah satu lokasi ujian, terdapat banyak makanan cepat saji yang dapat memuaskan butiran cheesy-fry: Kentang keju Shake Shack adalah lazat, dan Wendy’s Baconator Fries masih berada di menu mereka.

Dan, tentu saja, jika anda berada di California, selalu ada kentang goreng gaya In-N-Out.