Mengapa Franklin barbekyu BBQ cincang di Austin, Texas mempunyai berikut kultus

Orang Amerika bersedia untuk menunggu untuk makanan pencuci mulut kreatif (kami melihat anda, donat gila dan kooky milkshake atas). Tetapi di Texas, daging adalah raja.

Dalam episod Hot Dish ini, kami menyoroti umpan BBQ BBQ di Franklin Barbecue di Austin, Texas, yang dijual setiap hari. Malah Al Roker, peminat BBQ penduduk TODAY, terobsesi!

Kenapa orang-orang sedang berlengan untuk semak BBQ ini

Dis.15.201601:52

Franklin Barbecue bukan sekadar sendi Texas biasa. ia adalah sebuah institusi dan restoran destinasi, menarik penduduk tempatan dan pelancong yang terobsesi dengan air mancur berwarna merah jambu, asap rokok. Bentuk baris panjang pada pukul 10 pagi, pintu dibuka pada pukul 11 ​​pagi dan daging dijual pada pukul 2 petang.

BERKAITAN: Donat ini mempunyai kultus gila yang berikut – inilah sebabnya

Ketika pertama kali bermula pada tahun 2009, pemilik Aaron Franklin hanya membuat dua kali lipat setiap hari dan menjualnya keluar dari treler. Dia kini menjual 106 kali setiap hari – iaitu 45,000 pound sebulan!

BERKAITAN: Bertemu babka coklat yang mengambil alih dunia pastri

Franklin Barbecue's Espresso Barbecue Sauce
Dapatkan Resipi itu

Franklin Barbecue’s Espresso Barbecue Sauce

Aaron Franklin, Franklin BBQ

Hanya berpengalaman dengan hanya garam dan lada, ayam yang diisap rendah dan perlahan selama 12 hingga 16 jam di atas api pasir yang terbakar kayu oak. Hasilnya adalah permata kecil yang paling banyak dimiliki di Texas – sebaliknya, negara ini. Tonton video ini untuk mengetahui lebih lanjut tentang bangkai BBQ BBQ yang hebat ini yang mempunyai kultus besar berikut yang merangkumi Al. Dia sama-sama terobsesi dengan Sos Frank Barbecue’s Barbecue Barbecue Sauce – dan bertuah untuk anda, kami mempunyai resipi.

Donat-donat ini mempunyai kultus gila berikut – inilah sebabnya

Disember.01.201601:18

Loading...