McDonald’s menghidangkan guacamole sekarang dan orang ramai bersimpati

Ya, “frork” adalah lelucon, tetapi berita terkini dari McDonald’s tidak. Rantaian makanan segera hanya mengumumkan barisan menu item baru yang termasuk guacamole, sehingga semua penyu alpukat dapat bergembira.

Getty Images

Barisan Resipi Tanda Tangan yang disusun mempunyai item yang dihiasi dengan restoran Pico Guacamole yang baru, yang menurut syarikatnya, adalah campuran dari avokado Hass, pico de gallo yang baru disiapkan dibuat dengan tomato Roma, bawang, dan “rasa kapur dan ketumbar. ” (Sekiranya anda tertanya-tanya, sama seperti kita, sama ada “rasa” ini melibatkan kapur dan cilantro sebenar, senarai bahan-bahan di laman web McDonald’s mendedahkan bahawa mereka sebenarnya.)

Pelanggan akan dapat menambah tambahan baru ini pada tiga sandwic: Pico Guacamole dengan Artisan Grilled Chicken, yang juga dilengkapi dengan sos ranch, cheddar putih dan salad; Sandwich Pico Guacamole Buttermilk Crispy Chicken, yang mempunyai semua bahan yang sama tetapi dengan ayam rangup dan bukannya panggang; dan Pico Guacamole pada burger daging lembu seperempat pound. Burger datang dengan sos ranch juga, kerana kecap dan guac mungkin sedikit (okay, banyak) kasar.

Tetapi guac dan kentang goreng? Mungkin…. Sepertinya sesetengah orang telah berjaya mendapatkan tangan mereka di sebelah Pico Guacamole dan menyiarkan gambar di Instagram yang mencadangkan ia berenang baik untuk nugget dan kentang goreng.

https://www.instagram.com/p/BUN85qFF40a

Bukan penggemar alpukat atau guacamole? (Benar-benar ?!) Terdapat juga menu item baru sans guac, termasuk beberapa sandwic Maple Bacon Dijon serta Sweet Bacon Sweet dengan Buttermilk Crispy Chicken sandwich.

Lihat menu Resipi Kraftangan penuh di sini.

Loading...