McDonald’s menamatkan minuman terbaik dari zaman kanak-kanak anda

Bagi kita yang membesar pada tahun 90-an, belia kita dibina di atas dasar pemain MP3, panggilan tiga hala, dan, tentu saja, minuman manis yang gila kita tahu tidak baik untuk kita tetapi sangat lazat, kita juga menyukai mereka. Dan walaupun kita tidak lagi meminumnya lagi, kita masih merasakannya.

Salah satu yang paling mengesankan minuman tersebut, Hi-C, mengucapkan selamat tinggal – sekurang-kurangnya dari mesin soda fountain di McDonald’s.

Siapa loves orange soda? Kel does, but McDonald's doesn't care.
Siapa suka soda oren? Kelebihan, tetapi McDonald tidak peduli.Shutterstock

Memo syarikat dalaman baru sahaja dibocorkan kepada Reddit yang mendedahkan bahawa jenama itu telah menghapuskan Hi-C Orange Lavaburst pada minggu depan. Kedai-kedai yang masih ada di stok dibenarkan untuk terus menjualnya sekarang, jadi jika anda seorang peminat besar, ini adalah peluang anda untuk memasangkannya dengan Selamat Makan.

Lihat pos pada imgur.com

Nampaknya keputusan ini tidak dibuat kerana McDonald sedang berusaha untuk menjaga kita sihat, tetapi lebih suka, perniagaan yang merosakkan masa kanak-kanak sejuk hati. Satu perkongsian baru akan dilancarkan dengan Coca-Cola, yang akan menggantikan minuman cerah dengan Sprite TropicBerry. Rupa-rupanya, Hi-C akan mencuri guruh minuman baru itu.

McDonald’s mempunyai hak untuk menjual (dan tidak menjual) apa-apa minuman yang diminati; Walau bagaimanapun, media sosial kini penuh dengan hati yang rusak yang menangis jeritan Lavaburst.

Mungkin Mickey D’s akan menanggapi bantahan ini dengan mengekalkannya, tetapi jika tidak, kami akan sentiasa ingat betapa gembira Hi-C Orange Lavaburst membuat kami – dan bagaimana jeruk itu menjadikan lidah kami. Dan siapa tahu? Kita mungkin hanya belajar untuk mencintai Sprite TropicBerry juga. Ya, ya, kita tahu, pemikiran yang penuh keinginan…