Martha Stewart menggunakan bahan rahsia ini untuk keju panggang terbaik yang pernah ada

Keju panggang adalah salah satu kesenangan hidup yang paling mudah – roti dan keju, dimasak hingga meringut di dalam dan renyah di luar. Boom. Selesai.

Tetapi jika anda memberikannya hanya sedikit TLC – dan menggunakan satu bahan yang mengejutkan – ia boleh menjadi makanan yang merosakkan, menurut dewan tempatan Martha Stewart.

Buat ayam perlahan periuk Martha Stewart 3 cara yang lazat

Ogos.30.201705:54

Dalam video live Facebook baru-baru ini, Stewart menjadikan pasangan makanan selesa klasik: sandwich keju panggang dan sup tomato krim.

Stewart menunjukkan seorang ahli pasukannya, Kevin Sharkey, yang tidak pernah membuat sandwich keju panggang dalam hidupnya – walaupun dia makan mereka “dua atau tiga kali seminggu” – bagaimana membuat sandwich keju panggang muktamad. Kevin memilih bahan-bahannya – keju Gouda, daging, tomato dan acar pada roti putih – dan Stewart memanaskan kuali besi pada api yang rendah.

Jeff Mauro's Perfect Grilled Cheese with Ham
Dapatkan Resipi itu

Keju Grilled Perfect Jeff Mauro dengan Ham

Jeff Mauro

Sekarang, untuk roti: “Ini adalah roti roti yang indah, yang kami potong,” kata Stewart, yang lebih suka bakeri segar atau roti buatan sendiri. “Saya tidak pernah membuka bungkusan roti di rumah saya.” Sama ada gandum, brioche atau negara putih, Stewart boleh mengesahkan bahawa mereka “semua baik untuk sandwich keju panggang.”

Antara roti, tomat stewart Stewart (kulit sans), tiga keping keju Gouda, acar panas manis, mustard Dijon dan daging.

Dan inilah corak yang besar: Dia meletakkan mayo – tidak mentega – di luar roti sebelum dia menghantarnya menyengat di dalam kuali.

Mengapa? “Sekurang-kurang kalori dan sangat lazat dan roti tidak terbakar,” katanya. Stewart, bagaimanapun, menambah beberapa mentega di bahagian dalam sandwic kemudian. Apa lagenda.

Anda boleh menemui resipi rasminya di sini.

Sudah tentu, di bahagian komen videonya, sebuah hujah besar vs hujah mentega berlaku, jadi kami beralih ke ANTARA kami Ambil sauh, Al, Tamron dan Dylan, untuk membuat panggilan.

“Saya suka mentega, walaupun saya biasa,” kata Dylan, sementara Tamron memutuskan dia suka dengan yang lebih baik.

Al suka kedua-duanya. Dia berkata bahawa dia biasanya menggunakan sedikit mayo dan mentega – dan sentiasa bacon.

Kiri tanpa keputusan akhir, kita akan cuba teknik Stewart untuk mencairkan diri kita – dan semoga hidup kita akan berubah selamanya.

Jawatan ini pada asalnya diterbitkan pada 26 Dis 2016.

Loading...