Makan burrito 30 paun, memenangi restoran? Makan di New York mencabar pelanggan

Kadang-kadang, memenangi cabaran makanan dapat memperoleh tempat di sebuah restoran terkenal. Tetapi bermula Ahad di sebuah restoran Mexico, menggilap burrito 30 paun akan membawa anda lebih daripada sekadar membualkan hak.

“Anda jauh dari mendapatkan nama anda di dinding. Anda mendapat dinding. Anda menjadi pemilik, “kata Vic Robey, seorang pemilik bersama Don Chingon dari Brooklyn. “Anda akan mendapat makanan percuma seumur hidup, sebagai tambahan kepada 10 peratus keuntungan.”

30 paun Gran Chingon challenge
Gran Chingon burrito 30 pound, yang ditawarkan oleh restoran Brooklyn Don Chingon.Baik dari Don Chingon

Gran Chingon adalah tortilla besar yang dipenuhi dengan daging babi, ayam, carne asada, beras, kacang, empat kilogram salsa dan tiga paun keju.

Selesaikan perkara dalam masa satu jam, bersama dengan satu margarita lada hantu yang sangat pedas, dan 10 peratus pemilikan restoran adalah milik anda. Tetapi peringatkan: Muntah-muntah dan rehat bilik mandi akan membatalkan kelayakan anda.

“Cabaran ini sangat sukar. Ia akan mengambil salah satu pemakan yang terbaik di dunia untuk mencapai itu, “Robey mengakui, sebelum memberi amaran:” Makan dengan risiko anda sendiri. Kami memberi nasihat kepada orang untuk memakan had anda, tetapi tidak di luar. “

Itu kerana Don Chingon menjadikannya sangat jelas bahawa ia tidak akan menerima tanggungjawab untuk kematian atau penyakit.

Ia berharga $ 150 untuk memasuki pertandingan itu, dan hanya satu burrito sehari akan dibuat, kata Robey, sebahagiannya kerana ia mengambil masa kira-kira dua jam untuk membuat penciptaan itu. Mana-mana pesanan mesti diletakkan 24 jam lebih awal.

Bagi mereka yang ingin mencuba raksasa burrito, tidak semata-mata, “kita mempunyai cabaran bertingkat,” Robey ditawarkan.

Bagi dua orang yang boleh menamatkan burrito dalam masa satu jam, setiap pasangan akan mendapat $ 500 dalam bentuk wang tunai, $ 500 makanan dan minuman kredit dan kaos T-shirt. Semua peraturan lain dikenakan.

Ikuti penulis TODAY.com Eun Kyung Kim di Twitter.