Lihat sarapan Ina Garten telah makan setiap hari selama 10 tahun yang lalu

Sekiranya anda terpaksa membayangkan apa yang “Barefoot Contessa” Ina Garten mempunyai untuk sarapan pagi, anda mungkin membayangkan rasa kenyang untuk seorang raja: telur hancur telur, bagel hangat, bacon renyah, buah dadu segar … OK, kami membuat diri lapar.

Tetapi anda akan tersilap. Sebagai Garten, yang menjadi tuan rumah “Cook Like a Pro” di Rangkaian Makanan, memberitahu Bon Appétit dalam temu bual baru, dia sebenarnya menyimpan perkara-perkara yang agak mudah. Juga, dia tidak pernah mengubah pilihannya, nampaknya!

Hari ini - Season 62
“Barefoot Contessa” Ina Garten adalah tetamu HARI HARI yang kerap.NBC NewsWire / NBCU Photo Bank melalui Getty Images

“Saya mempunyai perkara yang sama untuk sarapan pagi setiap hari selama 10 tahun: kopi dan McCann yang memasak oatmeal Ireland dengan banyak garam,” katanya kepada penerbitan.

Kenapa garam? “Saya tidak mahu ia rasa seperti tampalan kertas dinding,” tambahnya.

Kami yakin dia mendapat konfigurasi sekarang. “Kadang-kadang saya menguji resipi sebanyak 25 kali sehingga saya mendapat apa yang saya cari,” katanya, “dan setelah menghabiskan satu hari memasak sesuatu, saya tidak mahu makan sisa atau pernah melihatnya semula.”

Didalam Garten's Bourbon Honey Cake
Dapatkan Resipi itu

Kue Bourbon Honey Ina Garten

Ina Garten

Kesederhanaan adalah peraturan untuk hari ketika dia membuat makanan solo, yang jarang terjadi, dia berkata: “Saya tidak akan pernah makan hanya untuk diri sendiri – saya tidak akan mula memikirkannya! Roti bakar alpukat dengan telur goreng adalah mengenai perkara paling mewah yang akan saya buat. “

Tetapi itu tidak bermakna segala-galanya yang ada di sekitar rumah itu adalah buatan segar atau sangat sihat; Garten hanya manusia. “Pembantu saya, Lidey, untuk menyelamatkan saya perlu pergi ke kedai runcit pada hujung minggu,” katanya. “Sekiranya saya pergi ke kedai saya sendiri, kadang-kadang saya akhirnya mendapat dua perkara yang dilarang: cookies chocolate chip Tate dan vanilla Häagen-Dazs, jika saya benar-benar buruk.”

Kami memahami dorongan, selepas semua oat itu!

Ikut Randee Dawn di Twitter.