Kolonel Sanders KFC mempunyai rupa baru yang mengejutkan

Ray Liotta mengambil peranan yang paling ikoniknya.

Lupakan “Goodfellas.” Liotta kini menggunakan bakatnya untuk menanam ayam goreng sebagai pemimpin Southerner yang sangat suka, Kolonel Sanders. Beliau mengikuti senarai pelakon yang terkenal termasuk Rob Lowe, Rob Riggle, Billy Zane, George Hamilton, Jim Gaffigan, Norm Macdonald, dan Darryl Hammond untuk mengisi kasut dari pemain depan KFC.

Liotta memainkan Kolonel yang terkenal sebagai seorang lelaki dengan dua keperibadian di pertempuran – yang manis dan yang pedas – untuk mempromosikan mustard madu Georgia Gold KFC dan ayam berperisa barbeku dan Nashville Hot Chicken.

“Berdasarkan BBQ berasaskan mustard yang terdapat di South Carolina dan Georgia Utara, KFC Georgia Gold adalah seperti madu mustard madu dewasa-manis dengan sikap,” kata KFC dalam kenyataan akhbar yang mengumumkan peranan Liotta. “Nashville Hot Chicken adalah pedas dan berasap, penuh rasa dan panas.”

Kami pasti Liotta, yang kini juga memainkan polis New York City yang korup di “Shades of Blue” NBC, terpaksa menggali jauh untuk gambaran yang dramatik ini dalam kegawatan dalaman Kolonel Sanders.

Ray Liotta's battle Colonel Sanders characters
KFC

“Apabila mereka meminta saya untuk mengambil dua kali peranan mana-mana Kolonel sebelum saya, saya fikir ‘lelaki, ini benar-benar menarik dan akan menjadi peranan yang saya tidak dapat mengambil sebelum ini,’ ‘kata Liotta, menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh KFC. “Tetapi apabila saya masuk ke dalam watak dan memakai kumis Kolonel yang terkenal, saya benar-benar dapat berseronok dengannya dan menikmati bermain orang yang dilihat dalam iklan dan papan iklan di seluruh negara.”

KFC telah memainkan bintang memutar bintang memainkan Kolonel, bermula dengan Darryl Hammond pada tahun 2015. Berfikir ini adalah persembahan jangka panjang, Hammond melemparkan dirinya ke dalam peranan, membaca buku tentang pengasas KFC dan juga bertemu dengan keluarganya supaya dia dapat kesannya betul.

Dia tidak terlalu gembira apabila dia tidak lama lagi diganti.

Rob Riggle di ‘Middle School’ filem baru dan bermain Kolonel Sanders dalam iklan KFC

Oktober.04.201603:44

“Saya sangat kecewa dengan seseorang yang tidak memberitahu saya bahawa [saya akan diganti],” kata Hammond pada Opie Radio Sirius XM. “Untuk membina saya seperti, anda akan membawa Kolonel, dia ikon Amerika … dan kemudian ada lima orang lain.”

Nah, sekarang kita berada di sembilan … tetapi siapa yang menghitung?

Anda dapat melihat prestasi Liotta untuk diri anda dalam iklan baru KFC yang akan bermula pada 10 September.

Loading...