Ketahui lebih lanjut mengenai buku masakan keluarga baru Natalie Morales ‘At Home with Natalie’ here!

Kami telah menyaksikan Natalie Morales memasak di dapur TODAY selama bertahun-tahun, tetapi tidak lama lagi kami akan dapat mencipta beberapa resipi keluarga kegemarannya di rumah kami – pada bila-bila masa yang kami mahukan.

Buku masak sulung utama Pantai Barat hari ini “Di Rumah dengan Natalie” hanya memukul kedai-kedai awal tahun ini pada 17 April, dan sudah menjadi hit besar!

Editor hari, penulis dan pakar TODAY berhati-hati untuk mengesyorkan barang yang kami suka dan berharap anda akan menikmati! Hanya supaya anda tahu, HARI INI mempunyai hubungan afiliasi. Oleh itu, sementara setiap produk dipilih secara berasingan, jika anda membeli sesuatu melalui pautan kami, kami dapat memperoleh sedikit hasil.

“Di Rumah dengan Natalie: Resipi Mudah untuk Hidup Sihat dari Dapur Keluarga Saya Kepada Anda” oleh Natalie Morales, $ 17, Amazon

AT home with Natalie

Menurut Morales, resipi bukan sahaja mencerminkan perkembangan globalnya tetapi juga menggabungkan banyak perubahan gaya hidup dan makanan yang dinikmati sejak bergerak dari New Jersey ke Los Angeles pada 2016.

“Ibuku adalah pengaruh saya yang paling besar dan beberapa idea menulis buku ini datang dari keinginan untuk memelihara warisan keluarga saya di dapur,” kata Morales kepada TODAY Food melalui e-mel. “Juga, saya berpindah ke California dan gaya hidup saya yang sihat telah memberi inspirasi kepada saya untuk makan dan memasak dengan lebih baik. Saya bernasib baik kerana mempunyai pasaran petani yang hebat pada setiap hujung minggu, dan itu juga memberi inspirasi kepada saya.”

Di Rumah dengan Natalie Morales: Dia berkongsi ropa vieja perlahan-perlahan

Jun.24.201503:33

Ketika datang untuk gaya memasaknya, Morales berkata dia selalu dipengaruhi oleh budaya yang berbeda, terutama masakan Amerika Latin merayakan warisannya sendiri. Dia sebelum ini mempamerkan beberapa kegemaran keluarga pada hari TODAY seperti ropa vieja periuk perlahan dan tortilla espanola.

“Beberapa resipi saya telah membuat bersama ibu saya kerana saya boleh sampai ke kaunter,” kata Morales sambil menambah, “Saya membesar menontonnya dan itulah yang memberi inspirasi kepada ini. Lain-lain yang diilhamkan secara global, atau saya telah berkembang selama bertahun-tahun untuk saya keluarga, atau mengambil perjalanan saya … “

Morales, yang mempunyai bapa Puerto Rico dan seorang ibu Brazil, tinggal di Panama, Brazil dan Sepanyol, membesar dalam keluarga Angkatan Udara. Dia mengatakan bahawa sementara buku masakan akan termasuk hidangan yang mencerminkan rasa tradisional tradisional, ia juga termasuk banyak resipi yang mudah disesuaikan untuk keluarga moden dan sibuk.

“Saya mahu berkongsi beberapa kegemaran saya yang saya telah meringankan atau yang menambah manfaat kesihatan,” kata Morales. “Orang selalu bertanya kepada saya ‘Apa rahsia anda?’ dan ‘Bagaimana anda melakukannya sebagai seorang ibu dan seseorang yang mempunyai kerjaya yang sangat sibuk?’ Nah, buku itu adalah jawapan saya. Saya tidak keberatan mengambil potongan pendek seperti menggunakan ayam goreng atau kendi tomato. “

Natalie's Slow-Cooker Chicken and Dumplings
Dapatkan Resipi itu

Ayam Ketuhar dan Ladu Ayam Natalie

Natalie Morales

Sepertinya kita boleh menjangkakan banyak harga yang segar dan sihat di seluruh dunia – seperti gazpacho yang mudah tetapi berperisa, spaghetti carbonara gandum dan twist unik di Taco – di antara resipi tandatangan Morales.

Tetapi jika anda mencari inspirasi makan sedikit sekarang, Morales mendedahkan salah satu petua kegemarannya untuk mendapatkan makan malam di atas meja dengan lebih cepat: “Cuba pelan makan setiap hujung minggu untuk minggu depan,” kata sauh. “Buat perkara yang akan berlarutan atau boleh digunakan semula dengan cara yang berbeza: contohnya, menarik ayam atau babi yang boleh digunakan sebagai burritos, dalam sos atau ke atas salad untuk makan siang hari kerja.”

Kami akan masak untuk itu!

Natalie Morales membuat fillet cod Bahian dengan santan

Apr.16.201803:19